• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vocht in Koplamp .

Famempeters

Post veel
Vanmiddag maar weer een koplamp vervangen van mijn Zafira A 2004.

Ik kocht de Zafira in December 2013 voor heel weinig geld in staat van nieuw en op papier en in de boeken 50.000 km gelopen zwart metalic face 2 .

Maar 1 van mijn punten was het vocht in de Linker koplamp , dus op naar mijn onder delen leverancier Rijsbergen in Hoofddorp (ben dus Opel beun).

Bert dit is een mooie en goede lamp en niet duur 66€ mijn prijs , nou knallen koplamp gemonteerd voor 2 weken nr 2 er in deze heeft het echt wel 2 maanden vol gehouden toen kwam nr 3 de boutjes van de bumper en koplamp slijten dat wil je niet weten.

Vanmorgen stap ik in een mooie droge auto en rij naar het dorp en ja hoor koplamp vol condens en water heerlijk zo,n eigen water voorziening aan boord .

Dus bellen !!!! Rijsbergen lost dit heel netjes op er is nu een originele Opel koplamp besteld die krijg ik vanmiddag als ik deze zelf weer monteer is dat goed zo en hun gaan het verschil ?? 200€ bij die geweldige koplamp boer retour halen.

Dus wees gewaarschuwd voor het Imitatie merk TYC met koplampen hier is het echt goedkoop is zooi !!!!!.

Dus lof voor Rijsbergen , maar wel goed want kan je het niet zelf ff die bumper er af en de boel omwisselen ben je elke keer best wel geld kwijt .

Dit is dus geen klaag zang maar gewoon een waarschuwing ze waren echt mooi en netjes passen goed ??????

kleinigheidje hou je toch .

Bert

Terug
Naar boven