Het is fris en erg vochtig, nu wil het dat er als ik rijd een stuk vocht ontstaat onderkant koplampen.
Ik heb gevoeld de doppen zitten erop.
Precies onderkant koplampen in de vorm van de lampen..
Als de auto weer langer uitstaat is het weg maar dit duurt wel een aantal uur.
Als ik zonder licht aan rijd zit er licht beslag geheel in de koplamp... verlichting aan en het gaat weer schoon worden op beneden na..
Ik lees wel eens is dit normaal en hebben sommige daar last van, misschien een trikker ik rijd weinog soms auto twee weken stilstaan.... op straat.
Ben benieuwd...
Ik heb geprobeerd te zoeken maar bij vectra kom ik het niet zo snel tegen dus dan maar vragen.
Er staat geen water in en geen echte druppels maar condens dus.
Ik lees over ontluchtings-gaatjes bij koplampen heeft de vectra C1 koplamp dit ook? En waar? Kan ik deze zo zien of achter bumper..
Ik ben niet instaat de koplamp zelf te verwijderen gezien rug en om nou gelijk naar dealer te gaan... ben ik zo denk wel 3 a 400 lichter voor twee koplampen of overdrijf ik?
Zijn in hoogte verstelbare koplampen, zwart van binnen dus van GTS.
Zelf vervangen is ook geen optie kan die bumper er niet afkrijgen en het stel gedeelte/motor niet over zetten en koplamp afstellen.
Als het geen kwaad kan zou ik dus doorrijden en APK?
Vr gr alvast dank Arnold
Gelukkig is de APK in de zomer :wors
Ik heb gevoeld de doppen zitten erop.
Precies onderkant koplampen in de vorm van de lampen..
Als de auto weer langer uitstaat is het weg maar dit duurt wel een aantal uur.
Als ik zonder licht aan rijd zit er licht beslag geheel in de koplamp... verlichting aan en het gaat weer schoon worden op beneden na..
Ik lees wel eens is dit normaal en hebben sommige daar last van, misschien een trikker ik rijd weinog soms auto twee weken stilstaan.... op straat.
Ben benieuwd...
Ik heb geprobeerd te zoeken maar bij vectra kom ik het niet zo snel tegen dus dan maar vragen.
Er staat geen water in en geen echte druppels maar condens dus.
Ik lees over ontluchtings-gaatjes bij koplampen heeft de vectra C1 koplamp dit ook? En waar? Kan ik deze zo zien of achter bumper..
Ik ben niet instaat de koplamp zelf te verwijderen gezien rug en om nou gelijk naar dealer te gaan... ben ik zo denk wel 3 a 400 lichter voor twee koplampen of overdrijf ik?
Zijn in hoogte verstelbare koplampen, zwart van binnen dus van GTS.
Zelf vervangen is ook geen optie kan die bumper er niet afkrijgen en het stel gedeelte/motor niet over zetten en koplamp afstellen.
Als het geen kwaad kan zou ik dus doorrijden en APK?
Vr gr alvast dank Arnold
Gelukkig is de APK in de zomer :wors