• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vocht vloer achter bestuurders stoel

Astra G / 1.6 - 16 v / 2001 / 3 deurs

Hallo,

Het viel me op dat vloer achter bestuurders stoel, onder de mat aardig vochtig is. Heb de rubbers gecheckt maar kan niets vinden.

Misschien een bekend probleem ?

Alvast bedankt.

ik heb het zelfde probleem met mijn astra F stationwagen.

kon helaas niemand antwoord op geven, tot nu toe.

gr Vinc

ik heb het zelfde probleem met mijn astra F stationwagen.

kon helaas niemand antwoord op geven, tot nu toe.

gr Vinc

kan me eigenlijk alleen voorstellen dat of je rubbers bij de deur / raam niet goed is, of dat de hemel lekt.

Kan in princiepe over de gehele lengte van de rail zijn, maar misschien vooral even goed om te kijken bij het lampje / handvat in de hemel.

Ohja: en the obvious natuurlijk: heb je geen gat in de bodem van je auto?

kan me eigenlijk alleen voorstellen dat of je rubbers bij de deur / raam niet goed is, of dat de hemel lekt.

Kan in princiepe over de gehele lengte van de rail zijn, maar misschien vooral even goed om te kijken bij het lampje / handvat in de hemel.

Ohja: en the obvious natuurlijk: heb je geen gat in de bodem van je auto?

En onder de stoelen zit ook een ventilatie rooster die vanaf de kachel komt.

Kan je daar is met je hand ingaan en voelen of het daar misschien ook vochtig in is.

En onder de stoelen zit ook een ventilatie rooster die vanaf de kachel komt.

Kan je daar is met je hand ingaan en voelen of het daar misschien ook vochtig in is.

hmmm heb hetzelfde probleem met onze f station rubbers zijn goed enz maar super veel condens in de wagen en ik weet niet waar het vandaan komt om gek van te worden:mad:

hmmm heb hetzelfde probleem met onze f station rubbers zijn goed enz maar super veel condens in de wagen en ik weet niet waar het vandaan komt om gek van te worden:mad:

origineel gepost door hanskadett

Ja hans idd :thumbdown

ik heb het zelfde probleem. Vanochtend weer pffff buitenkrabben en dan binnen zemen :fy1

ook is de vloer achter de bestuurdersstoel weer nat.

in de kofferbak is er ook nog een vage natte plek.

en dat terwijl er echt niks mis is met de rubbers of andere afsluitingen.

zucht......:vertag

wie o wie heeft er een antwoord king:

gr Vinc

origineel gepost door hanskadett

Ja hans idd :thumbdown

ik heb het zelfde probleem. Vanochtend weer pffff buitenkrabben en dan binnen zemen :fy1

ook is de vloer achter de bestuurdersstoel weer nat.

in de kofferbak is er ook nog een vage natte plek.

en dat terwijl er echt niks mis is met de rubbers of andere afsluitingen.

zucht......:vertag

wie o wie heeft er een antwoord king:

gr Vinc

Als je voor bij de bestuurderstoel voelt. en goed drukt. is het daar dan ook nat?

Voor de verhoging, waar ook de warmteschacht overheen loopt,, zit een dop. Misschien is deze eruit..

De stoelen zijn makkelijk te demonteren. 4x 13.. even bestuurdersstoel eruit halen, en matten weghalen... kan je zien waar het vandaan komt.

Terug
Naar boven