• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vocht

bij mijn cali zat ook geen interieur filter in hoor;heb het al vaker gehoord dat ze lang niet allemaal zo'n ding er in hadden.

je zal hem ook niet zo 123 zien moet je eerst het parafaan tussen motorkap en voorruit omhoog trekken.

wat voor een cali heb je ?

en welk bouwjaar

bij mij zit de rubber onder de voor ruit los en kun je heen en weer schuiven is dit het probleem van vocht

zodat t water onder de voor ruit na binnen loopt???? of is dit onmogelijk anders moet ik t rubber vast kitten/lijmen of nieuw rubber koppen want ik zie helemaal niets meer door de ruiten en word knetter gek van t vocht

ps: kan t ook zo zijn dat t vocht binnen kan komen door je lucht kanalen ik ruik alle luchtjes van buiiten meteen en heb nergens een knop gezien waar mee ik die klep dicht kan zetten heb wel een knopje in t miden zitten naast de kachel soort rotondetje pijltjes die in een rondje lopen maar die knop doet niets bij mij en ik heb airco(die niet werkt) en is van 93 en is een turbo

Wat ik altijd doe als ik de auto parkeer is de standenschakelaar op het passagierscompartiment (alleen hoofd) zetten en dan daar alle schuifjes van de ventilatieroostersje dicht draaien.

zo komt er minder lucht van buiten je auto in tochten.

origineel gepost door speeedstar

ps: kan t ook zo zijn dat t vocht binnen kan komen door je lucht kanalen ik ruik alle luchtjes van buiiten meteen en heb nergens een knop gezien waar mee ik die klep dicht kan zetten heb wel een knopje in t miden zitten naast de kachel soort rotondetje pijltjes die in een rondje lopen maar die knop doet niets bij mij en ik heb airco(die niet werkt) en is van 93 en is een turbo

Als je de ventilatorstand NIET op de voorruit (gericht) hebt staan, dan moet de lucht circulatie werken. Dit is namelijk een beveiliging zodat met werkende airco je voorruit niet te koud word ofzo.

Nu heb ik dus inderdaad de ventilatieroosters dicht en ik moet zeggen dat het vocht een stuk minder is geworden alleen nog aardig op me achter ruit

Terug
Naar boven