• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Volgende week nieuwe Aanwinst.. Corsa Gsi 98' Gekocht + foto

Zo volgende week zaterdag ga ik een MooieB Corsa Gsi Halen..

heb met de man gebeld, en naar mijn weten is het een goeie corsa.. was beetje ouwe persoon aan de telefoon.

zal wel reactie's krijgen, maar hij is verlaagd en bla bla bla haha..

Zodra ik hem heb, zal ik wel foto's maken..

http://link.marktplaats.nl/474779356

Wat vinden jullie er van, en waar moet ik miss nog even op letten :thumb

ziet er netjes uit, zou er alleen andere koplamp units in zetten als er xenon in zit anders verblind je iedereen.

Ziet er netjes uit hoor!

Niet verkloot of op verkeerde manier aangekleed met lelijke velgen, bumpers en spoilers ofzo

zou toch even goed kijken want volgens mij doen deze autotjes makkelijk 15 a1600 eu

dat andere auto verhaal kan natuurlijk ook een smoes zijn mischien is er wel iets goed mis met deze auto

''volledig apk gekeurd'' kun je ze ook half keuren dan?:P:P maar zoals timzel al zij verblind je iedereen met die koplampen als er xenon in zit.

en als er voor de rest niks aan mankeert leuk autootje voor een nog leukere prijs

ik weet dat veel mensen beginnen over het geld in circa met het BJ, maar het zegt niks.

stond tijdje terug een Audi A3 van 2007 voor 3950 wegens scheiding.. auto was binnen paar uur weg..

dus ik ga er wel goed naar kijken absoluut :thumb

Het is er 1 van het goeie bouwjaar dus voor roestige delen hoef je niet te gaan kijken. DIe vind je niet/nauwelijks.

Dus dat zit wel goed.

Zou me eerder zorgen maken om het motortje, de meeste zijn nou niet echt geweldig onderhouden. En dan is zon ding zo gaar.

Zo vandaag de corsa bekeken,

toen we er aan kwamen zag het er mooi uit..

rondje gereden, begon gelijk al over de versnellingsbak.. ging overal moeilijk in,... scheen de koppeling vervangen te zijn maar niet goed afgesteld..

2 gladde voorbanden, en motorkap beetje roest..

dus stukje gereden reed verder prima trok goed stuurt goed, geen rare bij geluiden..

Mooi sportief geluidje, interieur was alleen beetje vies.. maar goed uit eindelijk voor een mooi prijsje mee genomen... wat ik er ook max voor wou geven.

dus terug gereden naar Groningen, en auto rijdt heel erg fijn..lekker gereden op terug weg. ff stukje in getrapt motortje reageert lekker fel.

geen open luchtfilter gelukkig..

eenmaal thuis aangekomen, motorkap open, buis gepakt en koppeling afgesteld. nu kan je mooi met je pink schakelen...

Zal zodra hij morgen goed gewassen en gewaxt is even nieuwe foto's maken..

corsagsih.jpg

Rest volgen.. ben nu bezig met de auto..

plus andere velgen :wub

mooie kleur zeg :wub

zelfde als de mijne Z291 uit me hoofd. :thumbup

veel plezier ermee :thumb

Hij bevalt zeker goed.

ja klopt zelfde kleur code haha ..

vandaag even andere velgen gemonteerd 17 inch maar dat wordt me toch veel ste groot, dus ben ik op zoek naar een mooi setje 15 inch breedset..

@GSIFREAK wrote:Hij bevalt zeker goed.

ja klopt zelfde kleur code haha ..

vandaag even andere velgen gemonteerd 17 inch maar dat wordt me toch veel ste groot, dus ben ik op zoek naar een mooi setje 15 inch breedset..

oke dan.

toen ik 'm eind vorig jaar kocht,zat er geen 1 sticker op van GSI oid.er zaten ook nog

spatlappen op,en een trekhaak :ass hij was van een oudere man geweest die niks van stickers

moest hebben haha.en met maar 136d km ;)

alleen moet nu eerlijk zeggen dat ik de corsa misschien weg wil gaan doen voor een Lincoln

Continental Mark 4 of 5,maar ik zit nog niet op 1 lijn met me vrouw :jerry

maar nogmaals veel rijplezier met de GSI :thumbup

Groeten Denis

Terug
Naar boven