• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voor de echte kenners

origineel gepost door D-lover

als dit je kan helpen.....misschien via nr.plaat

zijn recente foto's die ik genomen heb op oscherleben 2010...

fgtttt212.jpg

Hee, hij heeft zijn reflectoren vervangen door lampen. Heeft 'ie een stuk achterpaneel eruit geslepen daarvoor? Ik heb wel eens na zitten denken over zo'n constructie maar ik vind het zonde om te slijpen.

Originally posted by teungts

origineel gepost door mantadevil

Originally posted by Hulkie

dan weet ik niet waar ik liever in zit.

In tina of de manta!!! haha :P:afro:wors

ik weet het wel in Tina in de manta :jerry

en dan geen last van de rug zeker:jerry [/quote

die kan der best voor zorgen dat ik dan de pijn even vergeet denk ik :jerry

Hier een stukje uit een duits forum vertaald met http://www.vertalen.nu

Complete tekst inplaatsen en vertalen naar Nederlands.

Goed lezen, de vertaling is soms niet helemaal goed :o

Hallo aan alle betrokken partijen!

Om alles uit te leggen ... waren er 3 Manta `s in de film, die reeds was een verwoest tijdens het filmen.

De andere twee Mantas ging schieten in het bezit van de Trini Trimpop (bandlid van de doden broek), die werd vervolgens een re-verkocht. Er wordt gezegd dat dit werd vervolgens verkocht in de nieuwe lidstaten, en slechts een paar dagen later werd volledig verwoest door een ongeval. Het tegenargument is echter te worden opgemerkt uit Denemarken, we weten niet of dit misschien wordt de kopie, die wordt verondersteld om te worden vernietigd of gewoon een replica.

De derde en waarschijnlijk meest bekende Manta was tot 2003 eigendom van Trini Trimpop (Toten Hosen). Voor dit voertuig, zijn er tal van thuis documenten om de authenticiteit van het voertuig te bewijzen.

Deze originele, dat is de echte film-Manta (voorheen Trini Trimpop), is in het bezit van de auto dealer Sky auto's ... vindt men op het internet op http://www.sky-automobile.de

De Manta werd gezegd dat mijn kennis van de DEA-Manta van de Essen Motor Show 2005, te wijten aan het feit dat de eigenaar van "Trini Trimpop" originele Manta `s hem niet te geven, werd geschilderd op Manta-Manta-optiek te worden. De eigenaar van het origineel heeft veel tijd en geld in de bouw of restauratie van het origineel, zodat hij niet zou kunnen leiden tot `s hart om hem te laten" begrabschen.

origineel gepost door Makko

Hier een stukje uit een duits forum vertaald met http://www.vertalen.nu

Complete tekst inplaatsen en vertalen naar Nederlands.

Goed lezen, de vertaling is soms niet helemaal goed :o

Hallo aan alle betrokken partijen!

Om alles uit te leggen ... waren er 3 Manta `s in de film, die reeds was een verwoest tijdens het filmen.

De andere twee Mantas ging schieten in het bezit van de Trini Trimpop (bandlid van de doden broek), die werd vervolgens een re-verkocht. Er wordt gezegd dat dit werd vervolgens verkocht in de nieuwe lidstaten, en slechts een paar dagen later werd volledig verwoest door een ongeval. Het tegenargument is echter te worden opgemerkt uit Denemarken, we weten niet of dit misschien wordt de kopie, die wordt verondersteld om te worden vernietigd of gewoon een replica.

De derde en waarschijnlijk meest bekende Manta was tot 2003 eigendom van Trini Trimpop (Toten Hosen). Voor dit voertuig, zijn er tal van thuis documenten om de authenticiteit van het voertuig te bewijzen.

Deze originele, dat is de echte film-Manta (voorheen Trini Trimpop), is in het bezit van de auto dealer Sky auto's ... vindt men op het internet op http://www.sky-automobile.de

De Manta werd gezegd dat mijn kennis van de DEA-Manta van de Essen Motor Show 2005, te wijten aan het feit dat de eigenaar van "Trini Trimpop" originele Manta `s hem niet te geven, werd geschilderd op Manta-Manta-optiek te worden. De eigenaar van het origineel heeft veel tijd en geld in de bouw of restauratie van het origineel, zodat hij niet zou kunnen leiden tot `s hart om hem te laten" begrabschen.

niet helemaal goed? whaha menig illegale Tunesiër spreekt beter Nederlands dan dit vertaald is!:jerry

de link werkt niet anders had ik het ff gecorrigeerd ;)

Link aangepast, denk dat ze een duits woord niet juist of anders getypt hebben en dat het vertalingsprogramma dat niet goed kan vertalen.

Ik vindt het nog wel redelijk alhoewel soms even beetje raar lezen is. :P (gaat om de inhoud)

voor iedereen die deze ombouw mooi vind kijk ook eens op

www.mattig-manta.be op deze (mijn) site staan honderden foto's van manta met deze kit !:thumbup

laat ook even een berichtje achter op mijn gastenboek of stuur me een foto van jou manta voor bij te voegen bij "manta's van bezoekers".:D

.

origineel gepost door manta_dennis

In de betuwe heeft er ook een gestaan. Maar dat was waarschijnlijk ook een replica want daar laag een zescilinder in.

Dat is de oude auto van baxmanta (gebouwd in Leerdam)

Is inmiddels ook verkocht naar duitsland, en deze had ook niet de orginele kleuren.

origineel gepost door mantalica

www.mattig-manta.be op deze (mijn) site staan honderden foto's van manta met deze kit !:thumbup

laat ook even een berichtje achter op mijn gastenboek of stuur me een foto van jou manta voor bij te voegen bij "manta's van bezoekers".:D

.

Kan de site niet openen in Firefox. :cry

origineel gepost door manta_dennis

origineel gepost door mantalica

.

Kan de site niet openen in Firefox. :cry

Deze site werd geoptimalizeerd voor Microsoft Internet Explorer !!!

Terug
Naar boven