• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voor de eerste keer weer buiten naar een jaartje binnen gest

Ha die Tiedo,nee het zijn gele sport koni's,maar ik vond ze in rood mooier,dus heb ik ze rood gespoten,vandaar

Jazeker Corres,dat is hij zeker geweest,die man restaureerd de mooiste projecten,oke de prijs is er ook naar,dat klopt,maar beter goed en duur als goedkoop en maar half!!!!!,vandaag gaat ik de motor erin gooien,nou ja gooien,er in zetten,zal wel foto's hier en bij hyves neerzetten,los balos amigo:afro:afro

gisteren weer lekker bezig geweest!!!!!

morgen maar eens gaan kijken hoeveel ik dan weer kan doen,los balos amigo's

Terug
Naar boven