• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voor de Feyenoord supporters

JelOpel

Post weleens wat
Hey mensen,

Ik wou dit als Feyenoorder en Opel fan dit jullie niet onthouden! Opel is de nieuwe hoofdsponsor, net als in 1993! Met de presentatie werd die nostalgie even naar boven gehaald met de oude glorie van van Gastel en de Kadett GSi, mooie plaatjes!

72319_10151276839731816_114013706_n.jpg

182465_10151276839751816_52733288_n.jpg

482384_10151276839811816_1335392198_n.jpg

525240_10151276839926816_1640680006_n.jpg

Met deze naam op de borst worden we zeker weten weer kampioen!

Ik wou dit jullie niet onthouden. :P

Gaaf he, zag het vanmiddag op facebook voorbij flitsen, de foto's. Heb boven nog een shirt liggen toen Opel sponsor was, eind jaren 80, begin 90. Nieuwe shirt komt er zeker weten ook, lachuh toch in je Feyenoord shirt in je Opel cruisen king:

heeft opel geld te veel of zo?

wel lef hebben om hier geld in te gaan steken.

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

grapje hoor, ik geef niks om voetbal, maar moet er wel bij zeggen dat ze me eerder wel ajax fan hebben proberen te maken thuis :P

Ik ben helemaal niet van het voetbal, al dat geweld en gesloop onderling.

Zelfs de spelers zitten op de motorkap, voeten op de bumper.

Nee doe mij maar de TT van assen. :afro

Hahaha, Graziano heeft een kleine aanpassing op z'n shirt:

opelle.jpg

Vondt m wel grappig.

Credits naar ilikefeyenoord.nl

Goed nieuws, ben zeker geen voetbal fan kijk nooit, maar het is goed dat Opel zich weer een beetje in de kijker gaat zetten.

Soms moet je gokken en wat meer geld in sponsering stoppen en nu DTM uitgesloten is kunnen ze

wat geld over meer sporten smeren. Wat nog altijd veel minder is dan het geld wat in de DTM put verdween.

Dadelijk is Opel failliet.

Die kereltjes hebben geld genoeg, rennen ze maar eens voor een normaal maand salaris in plaats van meteen 20jaar salaris te krijgen.. Idioten sport :puke

Ik ben absoluut geen voetbal fan,

vind het persoonlijk ook niet echt een goede set om geld hierin te steken,

in 2016 staan er weer 3000 mensen van Opel op straat..dan vind ik dit een verkeerde investering

ben wijnstekers met een gsi :thumb dat heb ik eindjaren 80 al in het echt gezien maar toen was het geen cabrio maar een rode gsi ! e hele selectie van feyenoord reed toen gsi .

@Senatorman wrote:
59738_593703277325390_1436561955_n.jpg

Beter een kakkerlak dan een jood.als het slecht gaat dan gaan ze niet meer en wij gaan in goede en slechte tijden .kan je van die 020ers niet zeggen.

@Nicky_GTS wrote:Gaaf he, zag het vanmiddag op facebook voorbij flitsen, de foto's. Heb boven nog een shirt liggen toen Opel sponsor was, eind jaren 80, begin 90. Nieuwe shirt komt er zeker weten ook, lachuh toch in je Feyenoord shirt in je Opel cruisen king:

Ik ook hoor.alle shirts vanaf 1980

Nog steeds seizoenskaartje van de mooiste club van de wereld :D

@dion87 wrote:geen enkele opel meer veilig is amsterdam!! :jerry :jerry

mooi toch,dat zeg alleen maar hoe triest je bent als je nu je opel verkoopt.ze zien geld en toekomst in deze mooi ploeg uit rotterdam zuid.

domste wat je als automerk kan doen....een voetbalclub sponsoren. Er zijn altijd meer mensen niet voor feyenoord dan wel...geldt voor elke club.

Terug
Naar boven