• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voor de liefhebber een 2.0E met 5 bak op de sloop

mantadevil

Woont hier bijna
was gisteren Bij Gaos in Emmeloord en aangezien ik daar wat vaker kom ,kom ik ook in de werkplaats .Daar staat een 2.0E met 5 bak.heb vandaag contact met Nico gehad en zowel blok als bak zijn goed .

samen 300 euro.

is dus niet van mezelf maar denkt voor de liefhebber hier even plaatsen

je kan bellen naar Gaos flevoland 0527-616060 even vragen naar Nico of Sam .

Blok ligt in de werkplaatst tegen over werkplek 1.

dat ze vandaag niet bereikbaar zijn.. lijkt me voor de hand liggend...

dat ik morgen niet bel....

vrij simpel... k zou niet weten wat ik er mee moet.. of waar ik het laten moet..

en net wat geert zegt... ideaal voor je eigen bolide toch.

Heb der helaas de plek niet voor om neer te zetten en daarbij kom ik er voorlopig ook niet aan toen ,wand heb eerst genoeg ander werk aan de manta :jerry

Haha ja klopt daar zit nu voldoende ruimte ,maar dat wil ik voorlopig ook zo houden ,kan nu overal goed bij :thumb .

waarschijnlijk gaan de assen der ook onder vandaan om goed schoon te maken ,hoewel ik gisteren ergens was en die had verdomd mooie klaar gemaakte asjes liggen inc geile koni's :wub voor niet al te veule geld :hmmz

Maargoed dan ga ik weer dingen eronder vandaan trekken die bij de manta horen en dat wil ik eigenlijk ook weer niet .

blok ligt er al wel een dik jaar komt uit de gele c coupe die in het veld staat

ze hebben ook nog een 2.0s liggen

oke ,weet wel dat er ooit in die zelfde loods een 2.0E met 5 bak stond uit een c kadett coupe wat aan de zijkant in elkaar zit ,was in de winter geloof ik tussen Kraggenburg en Ens gebeurd

Terug
Naar boven