• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voor de liefhebber

.B4R7.

Post vaak
Hoort hier niet thuis weet ik. Maar ik denk dat velen die het wel leuk vinden er anders overheen kijken als hij in het photoshop gedeelte komt.

Het gaat dus om een kleurplaat die ik met photoshop heb gemaakt van de opel calibra. En dan met borbet A's dr onder.

verder naar beneden staat pic

Ik ga niet op verzoek nog dingen veranderen. sorry daarvoor. Maar er zit gewoon erg veel werk in zo'n kleurplaat.

Veel plezier ermee (en de kids misschien).

groetjes

(ps: mochten mensen zich storen aan n dergelijk topic in het calibra gedeelte, dan mag het weggehaald worden)

Lekker laten staan, vind het wel kick!!!

Als ik me ooit verveel hier op de zaak, ken ik samen met de stagiaires crea crea doen:jerry

als ik zin heb zullen er nog meer volgen.. van andere modellen dan. Nu een calibra omdat ik er daar nog geen van kon vinden op internet.

zie beginpost:P

Als ik nog n calibra doe is het zowieso van een andere foto.. manta wil ik ook nog gaan doen.. manta B1 inderdaad.

ben dr wel enkele uren mee bezig.. de calibra bestaat uit 1689 lijntjes :P

corsa a'tje sr misschien ook

dit zijn degene die ik tot nu toe heb gemaakt:

opelcalibra-1.jpg

dodgecharger.jpg

k had nog n corsa spider gemaakt maar die heb ik verkeerd opgeslagen en heb ik nu dus niet meer:(

als iemand ideeën heeft mogen ze trouwens gedeeld worden nu. kijk dan wel of ik zin heb daar n kleurplaat van te maken.

Manta B1 GT/E:wub Dan heb ik 2 van mijn 3 auto's als kleurplaat:P voor als ik laten een kleine heb, word hij goed opgevoed :jerry

@ aliriza,, bedankt,,

@ Pastra,, als je een mooie foto hebt van je manta dan geef hem maar. wel graag high res:1600x1200 of meer als het kan. hoeft niet persé

groetjes

danku,,

c kadett gt/e'tje misschien

of aero:P

manta B1 GT/E komt later vandaag

voor de duidelijkheid:P

de calibra en charger bestaan beide uit net geen 1700 lijnen

de gtc concept uit 3111 lijnen

Heb 'm ook uitgeprint voor mijn zoon, zijn nu wel iets meer lijntjes geworden.:P

Maar, hij vond het leuk en is er zeker een 20 minuten mee bezig geweest...en dat is al heel wat voor een 5 jarige.;)

Een kadett coupe graag

ik ben namelijk al heel lang op zoek naar zo een tekening

van een kadett c;

Ooit stopte ik ergens in antwerpen omdat er op

de port van een loods een dergelijke schets getekend stond

in het groot van een coupe ik heb er toen een foto van getrokken met men gsm maar ik moet hem nog proberen

op pc te krijgen.

Ik kan hem ook sms'en naar jou

Ivan

Een astra H station graag, pas maar op want je krijgt het nog druk.

Maar is wel leuk voor mijn zoon, kan die onze auto na kleuren.

Kan ik het opel liefhebber zijn vast aanleren haha.

Terug
Naar boven