• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voor de liefhebber

mantadevil

Woont hier bijna
werd net gebeld door iemand uit westland

die moest een loods leeg trekken omdat er iemand overleden was

nu staan daar nog 2 manta's in die al dik 15 jaar daar staan

ook moet daar flink wat onderdelen liggen

de beste man weet niet wat er ligt of staat ,maar zoekt een liefhebber voor de manta's en delen

dus voor de eventuele liefhebber hier een nummer

is in de buurt van rotterdam ,dus mij te ver om even te gaan kijken ,moet er zelf 1,5 uur voor rijden

origineel gepost door mantadevil

kijk zo hoord het

wel effe laten weten of het door gaat en vooral wat stond er hahaha

was beetje onduidelijk

ik zou terug gebeldt worden dus ff afwachten.

klonk als een aardige man

enkel die prijzen:(

maar goed wie weet als der iemand kijken gaat kun je het eens worden toch

en zo zie je maar ook ik gun een ander wel wat:jerry

mijn kennis die ik gebeld heb ,zag er ook van af,warom weet ik niet

denk kosten plaatje.vgr tonsr.

ja denk ik wel ,wand hij had beste prijzen in zijn hoofd ,vandaar dat ik het niet de moeite vond om te gaan kijken ,rotjeknor is voor mij 1,5 uur rijden

zover hij me wist te vertellen staan der 2 complete manta's

al 15 jaar stil

dacht gte of gsi wist hij niet

motoren,koffer kleppen

maar goed noemde bedragen van 5000/10.000 euro:o

heb hem al gezegt dat nooit te vangen tenzij er een manta 400 bij staat hahahahaha

maar goed mischien als er iemand gaat kijken valt er te praten ,hij weet echt niet wat het waard is

en dacht dat omdat een manta oud is er veel voor te vangen viel

altijd hetzelfde met die gasten die zon oude opel vinden die denken meteen dat die dingen goud waard zijn!:fy1

vandeweek ook zon verhaal met de aankoop van een monza ook een schuurvondst

die jongen en de eigenaar een prijs afgesproken die jongen een gedeeldte aanbetaald om hem laten op te komen halen met een ambulance

belt de eigenaar een paar dagen later op dat hij er meer geld voor kon vangen als wat deze 2 hadden afgesproken of die jongen ff bij wou betalen....

ongelofelijk die gasten zo wordt het hobbyen met oude opels toch minder leuk:(

altijd hetzelfde met die gasten die zon oude opel vinden die denken meteen dat die dingen goud waard zijn!:fy1

die jongen en de eigenaar een prijs afgesproken die jongen een gedeeldte aanbetaald om hem laten op te komen halen met een ambulance

belt de eigenaar een paar dagen later op dat hij er meer geld voor kon vangen als wat deze 2 hadden afgesproken of die jongen ff bij wou betalen....

de andere kant zegt weer dat iedereen voor een duppie op de eerste rij wil zitten :)

Als niemand het betaald gaat de prijs vanzelf naar beneden denkik maar

origineel gepost door gsipiloot

kort en bondig:

weet je wat er staat en in welke staat het verkeerd?

nee.

trek dan geen conclusies.vooral niet omdat er iemand vanaf ziet,en dat hier even meld.

en zoals maartuh ook al zegt,willen mensen vaak alles het liefste voor niks hebben.

terwijl het ook steeds moeilijker word om (goede) onderdelen te vinden.

zolang je er niet zelf bent gan kijken,en praten met de beste man,vind ik dit soort opmerkingen ongepast.

heb op verzoek het telefoon nummer verwijderd omdat de beste man gek werd gebeld :D

heb zelf zoiets hij wil verkopen dan word je gebeld ,maar goed respecteer de wens dus bij deze is het nummer verwijderd:thumbup

Het zal niet waar zijn wat een gedoe om wat onderdelen en 2 opknappers.

Het zijn normale b manta's,opknappers .

De man woont even verderop en hij wil een redelijke prijs voor alles.

Wacht even rustig af tot er iemand is geweest is.

Ga geen andere zaken erbij halen die hier niets mee te maken hebben. daar heeft deze man toch niets mee van doen .

origineel gepost door ...ed

Nee, 't salnie waar benne hoor alle hijsa om un paar onderdele en 2 opknappers.ut benne gewone manta's opknappers!

De vent woont gunterweid enne doch ut nie dat ie de hele mikmap wegschijt voor un knaak en un bountie , effe te late betijen en as iemant weze kijke verdur kwekke.

enne ga nou andere zaake er bai hale die dur niks mee temake hebbe , wor dur zo moe van.daar het die man niks mee te make tog.

Kan dit eventueel in het ABN, dan snappen wij westerlingen ook waar het over gaat:wtf

Terug
Naar boven