• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voor de liefhebber

origineel gepost door 2000

origineel gepost door ...ed

Nee, 't salnie waar benne hoor alle hijsa om un paar onderdele en 2 opknappers.ut benne gewone manta's opknappers!

De vent woont gunterweid enne doch ut nie dat ie de hele mikmap wegschijt voor un knaak en un bountie , effe te late betijen en as iemant weze kijke verdur kwekke.

enne ga nou andere zaake er bai hale die dur niks mee temake hebbe , wor dur zo moe van.daar het die man niks mee te make tog.

Kan dit eventueel in het ABN, dan snappen wij westerlingen ook waar het over gaat:wtf

dat wilde ik net zeggen:D

ik hoef dus niet te bellen als ik het allemaal zo lees:P:P

troep genoeg.

beetje jammer dat er zo gereageerd word:(

vind de prijzen ook hoog,maar goed iedereen mag vragen wat hij wil

vraag is verkoop je het dan

maar denk dat iemand die echt interesse heeft gaat kijken en een bod naar waarde zal doen

zolang niemand weet wat er precies staat ,kan niemand zeggen of het te duur is;)

ben wezen kijken en voor iemand met veel ruimte is dit een leuke verzameling onderdelen en 2 manta's .vanavond meer.

origineel gepost door js 400

origineel gepost door 2000

origineel gepost door ...ed

Nee, 't salnie waar benne hoor alle hijsa om un paar onderdele en 2 opknappers.ut benne gewone manta's opknappers!

De vent woont gunterweid enne doch ut nie dat ie de hele mikmap wegschijt voor un knaak en un bountie , effe te late betijen en as iemant weze kijke verdur kwekke.

enne ga nou andere zaake er bai hale die dur niks mee temake hebbe , wor dur zo moe van.daar het die man niks mee te make tog.

Kan dit eventueel in het ABN, dan snappen wij westerlingen ook waar het over gaat:wtf

dat wilde ik net zeggen:D

ik hoef dus niet te bellen als ik het allemaal zo lees:P:P

troep genoeg.

Inderdaad:o de motor hangt nu in de bok nu dus mooi even het blokje opknappen:thumbup

Vanmiddag even wezen kijken .

Wat staat er wat is het:

Gestrande manta hobby enkelen jaren terug.

1 manta B1 rijdend wegezet(staat al min 10 jaar stil) .

1 Manta B2 opknapper (staat al min 10 jaar stil).

Veel onderdelen

intereur 's (gewoon en recaro geblokt )

deuren

motorkappen

koplampen

bumpers

luchtfilterbehuizingen

velgen

uitlaatdelen

motor(en)

plaatwerk

alles wat je kan verwachten als je div.manta's hebt gedemonteerd.

Veel stof ....

schatting hoe veel het is aan onderdelen , ik denk zeker grote bestelbus min 2 a 3 keer vol !!

Interesant voor iemand die veel ruimte heeft en onderdelen kan gebruiken .

de verkoper wil liefst alles in 1 koop weg doen !

origineel gepost door Sheto

prijs??

Niet echt over een prijs gepraat , dit omdat het veel te veel was en ik het toch niet kwijt kan hier helaas .

(was veel meer dan ik had verwacht).

Ik denk als je de spullen naar waarde schat en een strak bod doet , kan het zeker wel interesant zijn.

Dus als je ruimte heb en intresse in veel onderdelen + 2 manta opknappers zou ik zeker contact opnemen met de man!!!

Niet bellen als je een paar dingen zoekt hij wil alles in een koop weg hebben .

Heb je de ruimte , Bellen en vullen die schuur /hok/garage!

Terug
Naar boven