• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voor het eerst een auto gespoten! klaar met nieuwe pics

[rquote=1894858&tid=144675&author=arnold kadett]de gemiddelde spuiterij kan hier nog een puntje aan zuigen

dat is wat anders

deze lak is heel wat zachter dan autolak

en steenslag heb je geen last op een kleibaan:jerry:jerry:jerry[/rquote]

spuiterij of beunerij.

maakt niet uit hoe je het went of keerd.

met histor verf kan je nooit zo mooi spuiten als met auto lak.

maarw nog maals,,,,respect voor het resultaat dat jij ermee behaald heb.

[rquote=1894858&tid=144675&author=arnold kadett]de gemiddelde spuiterij kan hier nog een puntje aan zuigen

dat is wat anders

deze lak is heel wat zachter dan autolak

en steenslag heb je geen last op een kleibaan:jerry:jerry:jerry[/rquote]

spuiterij of beunerij.

maakt niet uit hoe je het went of keerd.

met histor verf kan je nooit zo mooi spuiten als met auto lak.

maarw nog maals,,,,respect voor het resultaat dat jij ermee behaald heb.

Moderne watergedragen autolak is anders maar troep...:(

Zelf spuit ik met 2 componenten industrielak, dat gaat net zo goed en is sterker als autolak maar wel een stuk goedkoper.:)

Moderne watergedragen autolak is anders maar troep...:(

Zelf spuit ik met 2 componenten industrielak, dat gaat net zo goed en is sterker als autolak maar wel een stuk goedkoper.:)

[rquote=1896148&tid=144675&author=giuliettaevo]Moderne watergedragen autolak is anders maar troep...:(

[/rquote]

dat is een ander verhaal,maar helaas mag je alleen nog watergedragenlak in de mengmachines hebben staan,of je moet kunnen aantonen dat je veel oldtimers spuit,dan mag het weer wel.

maar laten we niet -offtopic gaan

[rquote=1896148&tid=144675&author=giuliettaevo]Moderne watergedragen autolak is anders maar troep...:(

[/rquote]

dat is een ander verhaal,maar helaas mag je alleen nog watergedragenlak in de mengmachines hebben staan,of je moet kunnen aantonen dat je veel oldtimers spuit,dan mag het weer wel.

maar laten we niet -offtopic gaan

Toch netjes gedaan en dat voor de eerste x

welke sproeier zit er in de spuit

en heb je een boven of onder beker ?

Greetz,

Bear

Toch netjes gedaan en dat voor de eerste x

welke sproeier zit er in de spuit

en heb je een boven of onder beker ?

Greetz,

Bear

[rquote=1897041&tid=144675&author=Fearless]Sinaasappel is toch niet erg. Kijk eens naar nieuwe wagens in de showroom. 1 en al sinaasappel.

[/rquote]

ik wou jou reacties wel eens zien,hey ik kom mijn insignia opc halen,staat daar meneer,wat is die schraal,en dat haarjte accepteer ik niet,maar meneer dat is van de kwast,en dat schrale moet u maar accepteren:D:D:D

[rquote=1897041&tid=144675&author=Fearless]Sinaasappel is toch niet erg. Kijk eens naar nieuwe wagens in de showroom. 1 en al sinaasappel.

[/rquote]

ik wou jou reacties wel eens zien,hey ik kom mijn insignia opc halen,staat daar meneer,wat is die schraal,en dat haarjte accepteer ik niet,maar meneer dat is van de kwast,en dat schrale moet u maar accepteren:D:D:D

ik heb een tijdje terug een golje 2 (wel zwart) achterpaneel laten spuiten bij een groot focwa bedrijf was ook een en al sinasappel en onder ook een hele schrale plek heb het wel weer aardig bij kunnen schuren/polijsten

was overigens niet de duurste bij mijn oude baas waar ik 6 jaar heb gewerkt moest ik 100 pleuries meer betalen :fy1

maar daar was het zeker beter geweest

heb trouwens de motoorkap geschuurt met 2400 en weer met de polys machine er over geweest zier er wel zeer goed uit maar denk niet dat ik de hele auto zo ga doen vind ik wat zonde omdat een crosser is

groeten arnold

ik heb een tijdje terug een golje 2 (wel zwart) achterpaneel laten spuiten bij een groot focwa bedrijf was ook een en al sinasappel en onder ook een hele schrale plek heb het wel weer aardig bij kunnen schuren/polijsten

was overigens niet de duurste bij mijn oude baas waar ik 6 jaar heb gewerkt moest ik 100 pleuries meer betalen :fy1

maar daar was het zeker beter geweest

heb trouwens de motoorkap geschuurt met 2400 en weer met de polys machine er over geweest zier er wel zeer goed uit maar denk niet dat ik de hele auto zo ga doen vind ik wat zonde omdat een crosser is

groeten arnold

hij is eindelijk klaar dan

morgen gaat hij de baan op :hmmz vind het nu ook echt zonde zoals hij er nu bij staat

hij loopt echt super hard en is super licht gebouwt

ben zeer tevreden voor mijn eerst gebouwde auto

ligt een 1.8 16v in wel grappig in een kadett zie je niet vaak

plaatje bij het praatje

groeten

hij is eindelijk klaar dan

morgen gaat hij de baan op :hmmz vind het nu ook echt zonde zoals hij er nu bij staat

hij loopt echt super hard en is super licht gebouwt

ben zeer tevreden voor mijn eerst gebouwde auto

ligt een 1.8 16v in wel grappig in een kadett zie je niet vaak

plaatje bij het praatje

groeten

Terug
Naar boven