• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voor lichten

nvt_opel

Post weinig
weet er iemand waar ik deze lichten kan bestelen op de belgies site vind ik geen hebben jullie een idee

27914684.jpg

thnx

Ja, die heb ik 3 jaar in bestelling staan.:swear

Dit zijn originele Morette koplampen. Echter heb ik na veelvuldig contact met hun de hoop op gegeven.

Ik kan morgen even kijken of ik nog het e-mail adres heb van Ryan, die behartigde vorig jaar nog de export zaken van Morette.

Probleem zat in het feit dat de Benelux importeur die 30% van de omzet afnam, falliet ging.

Ze zijn bijna een jaar dicht geweest, maar zijn zelf nooit falliet gegaan. (op zich al knap)

Toen zij hij al dat deze Vectra A lampen voorlopig niet meer gemaakt werden omdat de oplages dan te klein waren voor de mallen te gaan gebruiken.

Irmschers zijn ook niet meer te scoren.

Gebruikte Irmschers (zijn gewoon Hella) en de Morettes gaan op Ebay voor 500 of meer weg.

Maar dit wordt gelijk gepost op alle Vectra fora, dus heb je bijna nooit kans.

Deze Morettes zijn alleen gemaakt voor de ribbelgrill van de A1.

Terug
Naar boven