• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorbumper probleempje

Als je betaald hebt leveren ze hem gewoon binnen bepaalde tijd af op je adres..als het product verzonden is krijg je een statusverandering per email..

En bij eventuele vragen kun je de verkoper ook altijd via ebay een bericht sturen..

Gewoon even geduld hebben, ebay is veilig :thumb

Vandaag toch maar de opc 2 (abs) bumper besteld.. Krijg m alleen pas over 2 weken ofzo :( dan maar gelijk naar de spuiter, of moet ik eerst wat voorzorgs maatregelen nemen voor de bumper?

@Leroy93 wrote:Vandaag toch maar de opc 2 (abs) bumper besteld.. Krijg m alleen pas over 2 weken ofzo :( dan maar gelijk naar de spuiter, of moet ik eerst wat voorzorgs maatregelen nemen voor de bumper?

Eerst passen! Voordat je naar de spuiter gaat :D

@Leroy93 wrote:Wat als hij niet past? Ze geven trouwens wel 100% pas garantie

Haha, ja dat zal best...maar passen altijd doen! Dat is 10 minuten werk..

Als zei zeggen 100% pasgarantie..en jij laat hem spuiten en hij past niet..denk je dat ze dan zeggen...we betalen de spuitkosten wel? Dan zeggen ze, altijd eerst passen...waarom heb je dat niet gedaan..

Dus tip 1: 10 minuten werk en passen dat ding! Er kan altijd een productiefout of wat dan ook inzitten.

Ja daar zit wat in idd haha, t scheelt dat ik hem al een keer gedemonteerd he dus weet nu hoe het moet. Maar ik heb de bumper nu betaald, gekocht via ebay.de moet ik ook nog contact met de verkoper opnemen ofzo.?

Oke bedankt, ik heb namelijk een aantal keer 'neem contact op met de verkoper' voorbij zien komen, vandaar dus de vraag

Terug
Naar boven