• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorfront d kadett

Ach gewoon bij de autostyle luchthappers bestellen! :jerry

Nee ik zou ook, voor een ander front gaan.

Rijd dat nou door zon turbo diesel in een D?

uhm dat loopt helemaal niet onaardig :)

met de pomp begrenzer eruit, en de turbo druk wat omhoog ben je voor zoon 50-60 euro klaar... (inc nieuw inlaat pakking)

en zit je volgens de engelse fora (waar het wat vaker al gedaan is) zo rond de 100-110 pk met de standaard intercooler.

zou je er een grotere voor pakken, en die ook qua plaatsing wat beter zetten zou je rond de 110-120 pk zitten.

(dat is dus ook de volgende stap ;) )

het blokje heeft er standaard 80... en dat reed in de astra f station ook al niet heel slecht...

maar de pomp modificatie zorgt wel voor een bult meer koppel in het midden gebied.

en de d kadett is natuurlijk een stuk lichter.

we hebben de aanpassingen gedaan tijdens de ombouw naar de d kadett, dus kan het los van elkaar niet zo goed beoordelen.

met lichte regen, of een vochtig wegdek is het in de 2 gewoon wielspin zodra de turbo op gang komt.

uhm dat loopt helemaal niet onaardig :)

met de pomp begrenzer eruit, en de turbo druk wat omhoog ben je voor zoon 50-60 euro klaar... (inc nieuw inlaat pakking)

en zit je volgens de engelse fora (waar het wat vaker al gedaan is) zo rond de 100-110 pk met de standaard intercooler.

zou je er een grotere voor pakken, en die ook qua plaatsing wat beter zetten zou je rond de 110-120 pk zitten.

(dat is dus ook de volgende stap ;) )

het blokje heeft er standaard 80... en dat reed in de astra f station ook al niet heel slecht...

maar de pomp modificatie zorgt wel voor een bult meer koppel in het midden gebied.

en de d kadett is natuurlijk een stuk lichter.

we hebben de aanpassingen gedaan tijdens de ombouw naar de d kadett, dus kan het los van elkaar niet zo goed beoordelen.

met lichte regen, of een vochtig wegdek is het in de 2 gewoon wielspin zodra de turbo op gang komt.

geen idee...

me tank meter doet nog raar, en me kilometerteller is ook nog niet aangesloten.

dus ik heb ook geen dag teller...

rij op de gps snelheid van gsm.

maar ik denk dat ik met normaal rijden toch wel ergens 1 op 15 haal, maar ook als ik normaal rijd, rijd ik toch nooit echt zuinig.

geen idee...

me tank meter doet nog raar, en me kilometerteller is ook nog niet aangesloten.

dus ik heb ook geen dag teller...

rij op de gps snelheid van gsm.

maar ik denk dat ik met normaal rijden toch wel ergens 1 op 15 haal, maar ook als ik normaal rijd, rijd ik toch nooit echt zuinig.

Terug
Naar boven