• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorkat

Jah daar weet ik ben samen met nog iemand bezig geweest om bij rechtstreeks fms maar dat werd een duur grapje.

Dus idd rechtsstreeks via klasen motorsport bestellen. Nu alleen nog iemand met een brug zoeken haha maar jah..

de koffie bij Marcel smaakt heerlijk! haha

maar binnenkort even bakkie doen bij Marcel als die het goed vind ha ha

Neem ik de koek wel mee:)

Groeten

Goed idee heren , koek en zoppie en later zuipie.:P

Zonder gekheid , als het kan wil ik uiteraard wel

hiermee terwille zijn , sleutelen aan mooie auto's

met gelijkgestemde is altijd prettig en idd. een kleine

vergoeding zodat het gereedschap op peil kan blijven

is altijd fijn.:thumbup:thumbup

origineel gepost door OPCdriver

Bewijst wel weer dat ze hun zaken serieus nemen en je dus niet eerder

weglaten gaan als ze niet werkelijk alles uit de kast hebben gehaald om

je te helpen , Ik hou daar wel van.

Ben dit nog niet in Nederland tegengekomen , wel weer een beetje jammer.

Jah idd en alles moet ook veilig zijn. En alles moet kloppen ook wel zwaare tegenslag gehad maar jah.

Ohw jah ze hadden ook nog die power modus schakelaar erin gezet :D ook een aanrader.

origineel gepost door AstraGCoupeTurbo

zal zijn huurbaas leuk vinden:)

maar hopen dat EDS tijd heb zaterdag, ik bel ze morgenochtend gelijk. Praten ze ook engels?

jah maar hou het simpel:P

Zo kan je kiezen tussen standaart vermogen en je

Custom vermogen.

Wat ik merkte was dat mijn auto een stuk zuiniger liep nu 8,3/100km normaal zat ik rond de 10/100km en dan ree ik met me kleine teen op het gas

ok dank voor de tip, maar kan geen schade geven? en kost veel geld om in te bouwen of valt mee? vaak wisselen goed?

ik baal dat ik ze vandaag niet gebeld heb maar ze hebben mail gestuurd dat ik zaterdag mag komen, dus hopen want die andere van EDS zegt dat ze geen tijd hebben.

@baas j:

Waarom phase 2 als je je auto stage 3 gemaakt heb. stage 2 is alleen grootere intercooler.

Phase 3 is LEH turbo FMIC en dan 70mm of 3" of alleen voorkatvervanger.

@AstraGCoupeTurbo

Nah je moet niet te vaak wisselen maar je kan wel gewoon onder het rijden wisselen.

Kan nu eindelijk vol gas optrekken met bijna geen wielspin en dan omschakelen haha.

En ik zal ze toch voor de zekerheid bellen anders rij je erheen en dan ben je voor jan met de korte achternaam er heen gereden

ja snap ik, maar vanaf morgen ben ik dichtbij hun, ik had vandaag gewoon moeten bellen en niet moeten mailen, anders stond de afspraak voor zaterdag er, maar ze hebben een mail gestuurd dat zaterdag 11 uur goed is, dus dat zeg ik morgen ook en dat ik alleen om te bevestigen:D

Duim voor me!

origineel gepost door zetos

Zo kan je kiezen tussen standaart vermogen en je

Custom vermogen.

Wat ik merkte was dat mijn auto een stuk zuiniger liep nu 8,3/100km normaal zat ik rond de 10/100km en dan ree ik met me kleine teen op het gas

Is dat verschil echt zo groot?

En dan tank je alleen nog maar super ongelood toch?

origineel gepost door zetos

@baas j:

Waarom phase 2 als je je auto stage 3 gemaakt heb. stage 2 is alleen grootere intercooler.

Phase 3 is LEH turbo FMIC en dan 70mm of 3" of alleen voorkatvervanger.

@AstraGCoupeTurbo

Nah je moet niet te vaak wisselen maar je kan wel gewoon onder het rijden wisselen.

Kan nu eindelijk vol gas optrekken met bijna geen wielspin en dan omschakelen haha.

En ik zal ze toch voor de zekerheid bellen anders rij je erheen en dan ben je voor jan met de korte achternaam er heen gereden

Moet ook allemaal heel blijven...

Nou net EDS gebeld, moest met half uur terug bellen.

Maar ik denk dat ze fout gemaakt hebben omdat morgen druk was zei ze.

Nu nemen ze de telefoon niet meer op. Goed bedrijf zeg.

Groeten

Herstel heren,

EDS net gsproken, kon eigenlijk morgen niet omdat ze morgen barstens druk hebben, maar omdat ik mail had van de heer Schindler zelf, mocht ik morgen om 10 uur komen omdat de uitlaat moet afkoelen haha

De voorkat met bout inclusief maakloon 249 euro. Netjes toch? dus ongeveer 75 euro maakloon.

Ik hou jullie op de hoogte.

Tot morgen.

Groeten

Terug
Naar boven