• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorpijp + kat

jeroen88

Post weleens wat
forum members.

me voorpijp van me astra g opc is gescheurd.zit een scheur in van bijna 3 cm.

maar daar zit ook gelijk me kat bij als ik het goed zag.

maar nu kan ik nergens op het internet vinden waar je die dingen kan bestellen.

of zijn er ook andere optie s??.

OPC I (x20xer) of opcII (z20let) ??

Ik heb zelf ook wat problemen gehad met mijn voorpijp van mn opc I, een nieuwe kost dacht ik 820 euro dus dat ging het niet worden. Heb m laten lassen.

OPC I (x20xer) of opcII (z20let) ??

Ik heb zelf ook wat problemen gehad met mijn voorpijp van mn opc I, een nieuwe kost dacht ik 820 euro dus dat ging het niet worden. Heb m laten lassen.

[rquote=1845424&tid=140814&author=jeroen88]gaat over een opc 1 en nieuw is die idd 820 euro.

en hij is net na dat flexibile gedoe gescheurd.

[/rquote]

Bij mij was laatst het flexibel stuk gescheurd precies op de rand waar het flexibel stuk de pijp in gaat zeg maar, dus de voorpijp zakte een klein beetje door.

Heb er toen een nieuw flexibel stuk tussen laten lassen.

[rquote=1845424&tid=140814&author=jeroen88]gaat over een opc 1 en nieuw is die idd 820 euro.

en hij is net na dat flexibile gedoe gescheurd.

[/rquote]

Bij mij was laatst het flexibel stuk gescheurd precies op de rand waar het flexibel stuk de pijp in gaat zeg maar, dus de voorpijp zakte een klein beetje door.

Heb er toen een nieuw flexibel stuk tussen laten lassen.

jha je hebt dat flexibele stukje en net daarachter is die gescheurd bij mij.

morge ff onze monteur op de zaak ernaar laten kijken en anders maar ff langs garage gaan.

maar wat een pokke geluid heb ik nu

jha je hebt dat flexibele stukje en net daarachter is die gescheurd bij mij.

morge ff onze monteur op de zaak ernaar laten kijken en anders maar ff langs garage gaan.

maar wat een pokke geluid heb ik nu

past de voorpijp van een andere astra g ook?

namelijk de 2liter van de astra g met 136 pk?

want de basis van dat blok is het zelfde als van de opc?

past de voorpijp van een andere astra g ook?

want de basis van dat blok is het zelfde als van de opc?

[rquote=1845569&tid=140814&author=jeroen88]past de voorpijp van een andere astra g ook?

want de basis van dat blok is het zelfde als van de opc?[/rquote]

volgens mij past die niet omdat de opc een spaggettie spruitstuk heeft en de gewone 2 liter niet. aansluiting zit anders.

[rquote=1845569&tid=140814&author=jeroen88]past de voorpijp van een andere astra g ook?

want de basis van dat blok is het zelfde als van de opc?[/rquote]

volgens mij past die niet omdat de opc een spaggettie spruitstuk heeft en de gewone 2 liter niet. aansluiting zit anders.

Inderdaad. Netjes lassen en klaar. Eventueel nieuw flexibelstukje ertussen lassen als dit ook neit meer helemaal fris zou zijn of dat hier ook al iets gescheurd is.

Groeten Twan

Inderdaad. Netjes lassen en klaar. Eventueel nieuw flexibelstukje ertussen lassen als dit ook neit meer helemaal fris zou zijn of dat hier ook al iets gescheurd is.

Groeten Twan

Terug
Naar boven