• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorruit stuk bij de was straat

baboe

Post weinig
hoi vanmidag efe auto wassen zat er lekker rustig toen vloog de ruiter wisser er af door die borstel zag et net te laat wisser arm stak naar voren toen bij de lucht blazer die automatiche naar boven gaat grote klap op m,n voor ruit en ja hoor paar grote barst er bij efe aan die gasten gemeld waren vrij jong wisten et ook niet volgende week maar efe kijken bij de baas van dat bedrijf inmiddels m.n derde voorruit in nog geen jaar van m,n veccie c gts weet niet of hun aansprakelijk zijn wie weet wat gr baboe

Normaal gesproken is het gebruik van de wasstraat op eigen risico.

Ze waarschuwen ook altijd voor de antenne en andere uitstekende delen..

Maar dat van een ruitenwisser heb ik nog nooit gehoord:hmmz

Normaal gesproken is het gebruik van de wasstraat op eigen risico.

Ze waarschuwen ook altijd voor de antenne en andere uitstekende delen..

Maar dat van een ruitenwisser heb ik nog nooit gehoord:hmmz

Tot op zekere hoogte is het op eigen risico, kan me niet voorstellen dat dit daar bij hoort.

ik zou maar eens met je rechtsbijstandsverzekering gaan babbelen.

denk nl niet dat zo'n bordje bij de wasstraat zo veel uitmaakt, je betaalt voor een dienst.

zou mooi zijn, je koopt een televisie en je betaalt een monteur om je televisie te monteren.

en vervolgens steekt hij zn schroevendraaier door je scherm.

en op zn shirtje staat: Montage op eigen risico.

dan eis je toch ook een vergoeding voor je tv.

Tot op zekere hoogte is het op eigen risico, kan me niet voorstellen dat dit daar bij hoort.

daar zat ik ook aan te denken hep wel een glas verzekering hoor en all riks verzekerdt maar dit wordt de derde binnen 1 jaar ze zien me weer aankomen haha

ik zou maar eens met je rechtsbijstandsverzekering gaan babbelen.

denk nl niet dat zo'n bordje bij de wasstraat zo veel uitmaakt, je betaalt voor een dienst.

zou mooi zijn, je koopt een televisie en je betaalt een monteur om je televisie te monteren.

en vervolgens steekt hij zn schroevendraaier door je scherm.

en op zn shirtje staat: Montage op eigen risico.

dan eis je toch ook een vergoeding voor je tv.

daar zat ik ook aan te denken hep wel een glas verzekering hoor en all riks verzekerdt maar dit wordt de derde binnen 1 jaar ze zien me weer aankomen haha

Het bordje wat meestal bij de ingang hangt heeft totaal geen waarde. Het bedrijf is ondanks het bord aansprakelijk voor de schade die je opgelopen hebt.mits het niet je eigen schuld is(scheef parkeren te groot enzv) Bij mijn zus een dergelijk schade geval in de wasstraat (achter raam spoiler eraf). En de was straat aansprakelijk gesteld en alles vergoed verkregen Je kan het dus altijd proberen Wacht dus niet te lang hiermee. s6

[rquote=1843003&tid=140600&author=baboe]ik hep 1 keer 1 auto gepoets 30 geleden vond et helemaal niks dus indd door de was straat

[/rquote]

met een tuinslang, emmer sop en een washand ben je waarschijnlijk sneller klaar dan naar de krasstraat te rijden.

ik doe over alleen de auto wassen 10 minuten :sleeping

Terug
Naar boven