• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorruit Vectra C

ahrend

Post vaak
Mijn voorruit is gescheurd en moet dus vervangen worden,nou weet ik niet zeker of de lichtsensor en de regensensor beide in de voorruit zitten ofdat er ook iets in de binnenspiegel zit,iemand ?

Zitten beide op de ruit.

Het grote zwart/blauw/paarsige scheve vierkantje is de regensensor.

Aan de rechterkant van de regensensor zit een klein bolletje ( paar milimeter groot ) dat is de licht sensor.

In je spiegel zit ook een lichtsensor, maar die is alleen voor het dimmen van je spiegel !!

Zitten beide op de ruit.

Het grote zwart/blauw/paarsige scheve vierkantje is de regensensor.

Aan de rechterkant van de regensensor zit een klein bolletje ( paar milimeter groot ) dat is de licht sensor.

In je spiegel zit ook een lichtsensor, maar die is alleen voor het dimmen van je spiegel !!

[rquote=1876384&tid=143310&author=janneman vectra c]Ik kijk ook al een hele tijd tegen een ster aan:D

Grapje Ahrend, maaruh neem aan dat de verzekering betaald? minus eigen risico?

Jan[/rquote]

Ik heb eens wat rond zitten googlen (of zoiets) en er zijn verschillende bedrijven die zelfsje eigen risico voor hun rekening nemen mits je auto minimaal WA+ verzekerd is.

Oa glasgarage dus dat lijkt me wel wat

[rquote=1876384&tid=143310&author=janneman vectra c]Ik kijk ook al een hele tijd tegen een ster aan:D

Grapje Ahrend, maaruh neem aan dat de verzekering betaald? minus eigen risico?

Jan[/rquote]

Ik heb eens wat rond zitten googlen (of zoiets) en er zijn verschillende bedrijven die zelfsje eigen risico voor hun rekening nemen mits je auto minimaal WA+ verzekerd is.

Oa glasgarage dus dat lijkt me wel wat

Hoezo zit je in de bak ,in een te kleine 2 persoonscel met een lieve jongen als celmaat :jerry:jerry

Hoezo zit je in de bak ,in een te kleine 2 persoonscel met een lieve jongen als celmaat :jerry:jerry

Janneman is dol op sterretjes. Ik heb hem ook al een keer van me af moeten houden. Verder wel een aardige vent hoor, maar ja , dol op sterretjes. Helaas Jan, niet aan mij besteed.

Janneman is dol op sterretjes. Ik heb hem ook al een keer van me af moeten houden. Verder wel een aardige vent hoor, maar ja , dol op sterretjes. Helaas Jan, niet aan mij besteed.

[rquote=1877008&tid=143310&author=Edvries]Janneman is dol op sterretjes. Ik heb hem ook al een keer van me af moeten houden. Verder wel een aardige vent hoor, maar ja , dol op sterretjes. Helaas Jan, niet aan mij besteed. [/rquote]

:wtf:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

Beter een ster in je voorruit dan in je achterste:o

Safe driving Jurgen

[rquote=1877008&tid=143310&author=Edvries]Janneman is dol op sterretjes. Ik heb hem ook al een keer van me af moeten houden. Verder wel een aardige vent hoor, maar ja , dol op sterretjes. Helaas Jan, niet aan mij besteed. [/rquote]

Safe driving Jurgen

[rquote=1877056&tid=143310&author=jraaf][rquote=1877008&tid=143310&author=Edvries]Janneman is dol op sterretjes. Ik heb hem ook al een keer van me af moeten houden. Verder wel een aardige vent hoor, maar ja , dol op sterretjes. Helaas Jan, niet aan mij besteed. [/rquote]

Safe driving Jurgen

[/rquote]

Nou, ik heb liever een ster van achter dan een rondje :jerry

[rquote=1877056&tid=143310&author=jraaf][rquote=1877008&tid=143310&author=Edvries]Janneman is dol op sterretjes. Ik heb hem ook al een keer van me af moeten houden. Verder wel een aardige vent hoor, maar ja , dol op sterretjes. Helaas Jan, niet aan mij besteed. [/rquote]

Safe driving Jurgen

[/rquote]

Nou, ik heb liever een ster van achter dan een rondje :jerry

Ben benieuwd waar je het laat repareren....

En of.... ja je hoord de gekste dingen ..bedrijven met niet orginaile Opel ruiten. dunnere ruiten wat is er nu van waar..

En waar wordt echt netjes gewerkt, dat is natuurlijk ook wel belangrijk het loshalen van de oude ruit kan de lak weer beschadigen..

BEn benieuwd naar jou ervaring...

Ben benieuwd waar je het laat repareren....

En of.... ja je hoord de gekste dingen ..bedrijven met niet orginaile Opel ruiten. dunnere ruiten wat is er nu van waar..

En waar wordt echt netjes gewerkt, dat is natuurlijk ook wel belangrijk het loshalen van de oude ruit kan de lak weer beschadigen..

BEn benieuwd naar jou ervaring...

Terug
Naar boven