• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorruitstrip

Robinus

Post weinig
Hallo

Jullie kennen vast het probleem dat je voorruit strip in stukken ligt. Nu gaat binnenkort de voorruit eruit en wil ik die strip vervangen. Nu kan de dealer hem niet meer leveren en ook niet importeren uit Duitsland heeft iemand enig idee hier nog aan te komen of heeft iemand er een liggen waar hij niks mee doet groetjes

ik weet dat ze in duitsland in carbon te krijgen zijn. kan zogauw alleen ff niet meer op de naam van de site komen.

verkopen ook polyester hemels e.d.

om er hier in nedeland aan te komen wordt moeilijk vrees ik, 90% is gebroken.

heb zelf het geluk dat ie nog heel is en nog een nieuwe reserve heb liggen (zag het al aankomen dat ze uit de handel gingen)

ik weet dat ze in duitsland in carbon te krijgen zijn. kan zogauw alleen ff niet meer op de naam van de site komen.

verkopen ook polyester hemels e.d.

om er hier in nedeland aan te komen wordt moeilijk vrees ik, 90% is gebroken.

heb zelf het geluk dat ie nog heel is en nog een nieuwe reserve heb liggen (zag het al aankomen dat ze uit de handel gingen)

ze zijn niet uit de handel!

Heb 3 weken terug een nieuwe in de projectcali geplaatst!

Gegevens:

90434214

2209445

schrik niet: €134,- zonder korting

ze zijn niet uit de handel!

Heb 3 weken terug een nieuwe in de projectcali geplaatst!

Gegevens:

90434214

2209445

schrik niet: €134,- zonder korting

Ze zijn inderdaad nog wel te krijgen, maar de meeste dealers hebben er gewoon geen zin in om moeite te doen voor een model dat niet meer courant is. Soms als je ze overrompelt met de juiste bestelcodes en een beetje een welwillende dealer hebt, dan wil het nog wel eens lukken. Succes ermee in ieder geval!

Ze zijn inderdaad nog wel te krijgen, maar de meeste dealers hebben er gewoon geen zin in om moeite te doen voor een model dat niet meer courant is. Soms als je ze overrompelt met de juiste bestelcodes en een beetje een welwillende dealer hebt, dan wil het nog wel eens lukken. Succes ermee in ieder geval!

De strip is zowel in Nederland of Duitsland te krijgen liggen ook nergens meer in een magazijn heeft iemand een idee waar ik ze kan laten maken of bestellen evt imitatie groetjes

De strip is zowel in Nederland of Duitsland te krijgen liggen ook nergens meer in een magazijn heeft iemand een idee waar ik ze kan laten maken of bestellen evt imitatie groetjes

Ze zijn er wel, kan niet anders, of ik moet (1 van de) laatste gepakt hebben...

Misschien kan je bij Hennie Boomkamp wat regelen, die heeft genoeg slopers staan:D

Ze zijn er wel, kan niet anders, of ik moet (1 van de) laatste gepakt hebben...

Misschien kan je bij Hennie Boomkamp wat regelen, die heeft genoeg slopers staan:D

Ik heb bij Hennie ook geïnformeerd en daar kom ik nu ook bij uit maar moet even iets plannen zodat ik daar heen rijd en dan hem op kan halen groetjes.

Ik heb bij Hennie ook geïnformeerd en daar kom ik nu ook bij uit maar moet even iets plannen zodat ik daar heen rijd en dan hem op kan halen groetjes.

Deze is helaas niet meer leverbaar via de Opel dealer. Op de partslocaters komt hij ook niet meer voor. :(

Deze is helaas niet meer leverbaar via de Opel dealer. Op de partslocaters komt hij ook niet meer voor. :(

De strip is inderdaad bij mij ook stuk. Je kunt bij lenk auto tuning een strip kopen in drie kleuren te bestellen. Ik ben zelf bezig met een bedrijfje die de strip misschien kan laten maken. Groetjes

De strip is inderdaad bij mij ook stuk. Je kunt bij lenk auto tuning een strip kopen in drie kleuren te bestellen. Ik ben zelf bezig met een bedrijfje die de strip misschien kan laten maken. Groetjes

Hoe monteert iedereen de nieuwe eigenlijk op z'n plaats, met lijm/kit net als in de fabriek, dubbelzijdige tape of zijn er andere oplossingen? Zijn er nog zinnige maatregelen te nemen om het barsten tegen te gaan?

Terug
Naar boven