• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorstel gezeur

robert_corsa

Post veel
waar ik mij een beetje aan iriteer is dat er veel mensen die net nieuw zijn hierzo, meteen afgezeken worden als ze zich niet voorgestelt hebben.

waarom zou je je voorstellen? kom je daarna een kopje koffie drinken dan?

en meest stomme vind ik nog, dat wanneer je je dan voorstelt, je 2 reacties krijgt van: welkom hier!! en veel lees en post plesier. als je dan leest dat veel mensen zeuren over dat voorstellen, zou je verwachten dat je 100 reacties krijgt als je je voorstelt.

een newbie die 1 bericht gepost heb geen ik gewoon geen antwoord op. uit fatsoen kan je je in je bericht voorstellen. wat meestal gepost wordt in het verkoop topic, of modellen topic. dat vind ik dan weer wel.

zijn ook veel mensen die net 3 keer gepost hebben, en een nebie gelijk afjanken van: Wij willen dat je je voorstelt en blablabla. dan denk ik ook weer van: jonge, je heb net zelf 3 keer gepost.

ben ik de enige die er zo over denkt? is gewoon een algemeen iets, val er niemand persoonlijk op aan ofzo.

graag jullie reactie, misschien dat ik het verkeerd begrijp.

gaat erom dat in sommige gevallen het wel eens goed uitkomt dat de rest weet wie je bent en waar je vandaan komt,

omdat met sommige problemen de mensen die uit de zelfde buurt komen mekaar dan ook kunnen helpen met een klus aan de auto zodat je zelf ,mits je niet al te veel verstand van auto,s heb mekaar kan helpen zodat je niet naar een garage hoeft

betreft de reactie,s op een bericht

is maar net wie er wel of niet iets vanaf weet.

gaat erom dat in sommige gevallen het wel eens goed uitkomt dat de rest weet wie je bent en waar je vandaan komt,

omdat met sommige problemen de mensen die uit de zelfde buurt komen mekaar dan ook kunnen helpen met een klus aan de auto zodat je zelf ,mits je niet al te veel verstand van auto,s heb mekaar kan helpen zodat je niet naar een garage hoeft

is maar net wie er wel of niet iets vanaf weet.

maar wat je zegt klopt wel een beetje aan 1 kant dat er wel zijn die net nieuw zijn en dan zoiets over een ander zeggen als hij zich hier aanmeld

maar wat je zegt klopt wel een beetje aan 1 kant dat er wel zijn die net nieuw zijn en dan zoiets over een ander zeggen als hij zich hier aanmeld

toch niet de enige, en snap gerust dat er mensen tegen zijn, maar hou dat voor je, reageer dr niet op. staat zo vreselijk dom.

toch niet de enige, en snap gerust dat er mensen tegen zijn, maar hou dat voor je, reageer dr niet op. staat zo vreselijk dom.

Vind dat ieder dat voor zichzelf moet uitmaken of hij/zij zich wil voorstellen idd.

Maar irriteren doe ik me er niet aan :D:P

Vind dat ieder dat voor zichzelf moet uitmaken of hij/zij zich wil voorstellen idd.

Maar irriteren doe ik me er niet aan :D:P

het maakt mij helemaal niets uit !

Als iemand hier komt met de mededeling "Ik ben Rik en ik ben 32 jaar en ik ben in het bezit van 2 Opels"

Die krijgen van mij altijd een warm welkom.

En zoals ik in het vectra gedeelte zei: als service een topic over het plaatsen van foto's en avatars.

dat is toch een mooi welkom of niet soms ?

Groet, Rik

het maakt mij helemaal niets uit !

Als iemand hier komt met de mededeling "Ik ben Rik en ik ben 32 jaar en ik ben in het bezit van 2 Opels"

Die krijgen van mij altijd een warm welkom.

En zoals ik in het vectra gedeelte zei: als service een topic over het plaatsen van foto's en avatars.

dat is toch een mooi welkom of niet soms ?

Groet, Rik

ja, zou mooi zijn, nouja, ik sna wel dat het voor sommige mensen lastig kan zijn met foto's idd. opel-forum was voor mij de eerste forum/clubforum die ik bezocht, dus wist ook niet van hoe het wertke, voorstellen wist ik toen ook niet datd at moest, is opzich ook een beetje vreemd,

ja, zou mooi zijn, nouja, ik sna wel dat het voor sommige mensen lastig kan zijn met foto's idd. opel-forum was voor mij de eerste forum/clubforum die ik bezocht, dus wist ook niet van hoe het wertke, voorstellen wist ik toen ook niet datd at moest, is opzich ook een beetje vreemd,

voorstellen vind ik niet zo heel belangrijk.

ik vind het wel jammer dat veel leden hier komen om een auto te slijten en vervolgens nooit weer komen.

zoals ik al eens eerder in een topic heb gezegt.

wat is het verschil?

ik stel me netjes voor in het voorstel forum, krijg 2 reacties, verkoop vervolgens me auto en ik kom nooit weer

ik stel me niet voor ik verkoop me auto en kom nooit weer?

en dat wat boekje zegt zit deels waarheid in.

"gaat erom dat in sommige gevallen het wel eens goed uitkomt dat de rest weet wie je bent en waar je vandaan komt,

is maar net wie er wel of niet iets vanaf weet. "

9 van die 10 gevallen word er een topic geopend met iets als "gezocht monteur rond plaatsnaam"

dus ook dat haalt weinig aan.

voorstellen staat gewoon netter, maar ik denk dat er maar weinig leden in dat forum komen ;)

voorstellen vind ik niet zo heel belangrijk.

ik vind het wel jammer dat veel leden hier komen om een auto te slijten en vervolgens nooit weer komen.

zoals ik al eens eerder in een topic heb gezegt.

wat is het verschil?

ik stel me netjes voor in het voorstel forum, krijg 2 reacties, verkoop vervolgens me auto en ik kom nooit weer

ik stel me niet voor ik verkoop me auto en kom nooit weer?

en dat wat boekje zegt zit deels waarheid in.

"gaat erom dat in sommige gevallen het wel eens goed uitkomt dat de rest weet wie je bent en waar je vandaan komt,

is maar net wie er wel of niet iets vanaf weet. "

9 van die 10 gevallen word er een topic geopend met iets als "gezocht monteur rond plaatsnaam"

dus ook dat haalt weinig aan.

voorstellen staat gewoon netter, maar ik denk dat er maar weinig leden in dat forum komen ;)

Er zijn tijden geweest dat je allemaal topics kreeg als "auto doet raar, weet iemand wat er is?", als je je even voorstelt (en ook iets over je auto verteld) heb je al een stuk meer info. Ik was in het begin ook wel VOOR het voorstellen, meer omdat je dan niet zo veel van dit soort dingen kregen.

ik heb er zelf een hekel aan als mensen zo kort mogelijk proberen te zijn in de communicatie, problemen niet precies vermelden hoe of wanneer een probleem zich voor doet, en dat wij maar moeten raden naar de serie, motor etc van de auto in kwestie.

Ik heb dit op meer fora gezien en het wordt er een stuk onpersoonlijker en ongezelliger door.

Ik vind nou juist dat het hier over het algemeen "gezellig" aan toe gaat, en dat een groot deel van de mensen blijft hangen, en dat vind ik leuk, en ik denk dat voorstellen daar toe bij kan dragen.

maar terug naar stap 1: ik vind wel een verschil tussen afkraken en gewoon zeggen.

Ik vind best dat je kan zeggen "stel je even voor als je wil, is wel zo leuk".

het hoeft idd niet de boventoon te gaan voeren, maar wat mij betreft is een verhaaltje en helemaal een fototje wel leuk

Er zijn tijden geweest dat je allemaal topics kreeg als "auto doet raar, weet iemand wat er is?", als je je even voorstelt (en ook iets over je auto verteld) heb je al een stuk meer info. Ik was in het begin ook wel VOOR het voorstellen, meer omdat je dan niet zo veel van dit soort dingen kregen.

ik heb er zelf een hekel aan als mensen zo kort mogelijk proberen te zijn in de communicatie, problemen niet precies vermelden hoe of wanneer een probleem zich voor doet, en dat wij maar moeten raden naar de serie, motor etc van de auto in kwestie.

Ik heb dit op meer fora gezien en het wordt er een stuk onpersoonlijker en ongezelliger door.

Ik vind nou juist dat het hier over het algemeen "gezellig" aan toe gaat, en dat een groot deel van de mensen blijft hangen, en dat vind ik leuk, en ik denk dat voorstellen daar toe bij kan dragen.

maar terug naar stap 1: ik vind wel een verschil tussen afkraken en gewoon zeggen.

Ik vind best dat je kan zeggen "stel je even voor als je wil, is wel zo leuk".

het hoeft idd niet de boventoon te gaan voeren, maar wat mij betreft is een verhaaltje en helemaal een fototje wel leuk

maar als ik mij voorstel, en ik maak een verhaaltje van hallo ik ben harjan kom uit hoogeveen en rij een corsa 1.4 uit 92.

vervolgens maak ik een topic aan dat mijn auto raar doet of zo, ga jij dan het hele voorstel forum door zoeken? of vraag je er gewoon onder in dat topic welke auto ik heb? ;) dus in dat opzicht haalt het voorstellen ook al niks aan :P

Terug
Naar boven