• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorstellen en gelijk paar vragen :P

djplan

Post weinig
hoi ik ben hierzo nieuw

ik ben in bezit van een zafira opc a zlet

en heb er veel goeie ervaringen mee maar ook wat minder leuke ervaringen

hierzo komt een klein verhaal met een vraag

ik heb onlangs paar dagen geleden mijn auto bij de dealer gebracht voor een beurt en oke dat was leuk auto weer een dag kwijt omdat er paar dingen moest worden vervangen

iets met hele koppakking ding en 1 of ander sensor vulluchdruk of zoiets oke alleemaal leuk totaal 700 euro

dat is geen probleem ik neem aan dat ik er iets voor terug krijg ik had ook aangegeven dat de auto soms gwn uitvalt waneer die stil staat gebeurd best wel weinig maar het is lastig hij staat stil dus gewoon en dan hoor je dat die moter probeerd aan te blijfe en dat die beetje zelf bij gas geef maar dan val tdie alsnog uit met somige lichtjes die ook te voorschijn komen en na de keuring deed die het nog steeds ik was in duitsland en kreeg die probleem en dat was niet zo fijn dus heb ik even stil gestaan 2min maar moter opnieuw gestart lichtjes waren nu wel alleemaal uit want er kwam zn steeksleutel licht tervoorschijn die nu wel weg was maar weet iemand dus wat er kapot zou kunnen zijn dat die moter heel soms niet zelf kan aanblijfen

Ik wil niet zeggen dat ik perfect NL typ, maar hier is GEEN:o:o touw aan vast te knopen,1doorlopendferhaal wat fan spelvouten aanmukaar hangd :jerry:jerry

Ik wil niet zeggen dat ik perfect NL typ, maar hier is GEEN:o:o touw aan vast te knopen,1doorlopendferhaal wat fan spelvouten aanmukaar hangd :jerry:jerry

De vertaling

origineel gepost door djplan

hoi ik ben hierzo nieuw(lijkt me duidelijk)

ik ben in bezit van een zafira opc a zlet (ook duidelijk)

en heb er veel goeie ervaringen mee maar ook wat minder leuke ervaringen(yep duidelijk)

(Hier komt een enorm verhaal met een kleine vraag)

ik heb onlangs paar dagen geleden mijn auto bij de dealer gebracht voor een beurt en oke dat was leuk auto weer een dag kwijt omdat er paar dingen moest worden vervangen

iets met hele koppakking ding en 1 of ander sensor vulluchdruk of zoiets oke alleemaal leuk totaal 700 euro

dat is geen probleem ik neem aan dat ik er iets voor terug krijg ik had ook aangegeven dat de auto soms gwn uitvalt waneer die stil staat gebeurd best wel weinig maar het is lastig hij staat stil dus gewoon en dan hoor je dat die moter probeerd aan te blijfe en dat die beetje zelf bij gas geef maar dan val tdie alsnog uit met somige lichtjes die ook te voorschijn komen en na de keuring deed die het nog steeds ik was in duitsland en kreeg die probleem en dat was niet zo fijn dus heb ik even stil gestaan 2min maar moter opnieuw gestart lichtjes waren nu wel alleemaal uit want er kwam zn steeksleutel licht tervoorschijn die nu wel weg was maar weet iemand dus wat er kapot zou kunnen zijn dat die moter heel soms niet zelf kan aanblijfen

(de motor blijf niet goed stationair lopen en wat kan het zijn?)

Zo nu is het duidelijk toch ?

De vertaling

origineel gepost door djplan

hoi ik ben hierzo nieuw(lijkt me duidelijk)

ik ben in bezit van een zafira opc a zlet (ook duidelijk)

en heb er veel goeie ervaringen mee maar ook wat minder leuke ervaringen(yep duidelijk)

(Hier komt een enorm verhaal met een kleine vraag)

(de motor blijf niet goed stationair lopen en wat kan het zijn?)

Zo nu is het duidelijk toch ?

Terug naar je dealer gaan met deze klacht en uit laten lezen

wat er fout zit.

Mogelijk hebben ze iets vergeten of over het hoofd gezien.

Terug naar je dealer gaan met deze klacht en uit laten lezen

wat er fout zit.

Mogelijk hebben ze iets vergeten of over het hoofd gezien.

idd het is ook niet te volgen zulke rare problemen is er dus .

fftjes nu in het nederlands dan

kortsamengevat auto valt uit als ik bij een stoplicht stil staat

ik ben al naar dealer geweest er bleek dus dat er een vacum ding kapot was bij de turbo iets waardoor die uitviel nu is die gemaakt kosten 250euro om een klein iets

idd het is ook niet te volgen zulke rare problemen is er dus .

fftjes nu in het nederlands dan

kortsamengevat auto valt uit als ik bij een stoplicht stil staat

ik ben al naar dealer geweest er bleek dus dat er een vacum ding kapot was bij de turbo iets waardoor die uitviel nu is die gemaakt kosten 250euro om een klein iets

Terug
Naar boven