• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstellen en Insignia velgen

mooie vec hoor kan niet anders zeggen toch is net als die van mij alleen dan met dubbele pijp veel plezier ermee maar dat zal zeker lukken denk ik :P

origineel gepost door martklanderman

Nee gaat niet passen, insignia's hebben een andere steek

Is dat echt zo?? Die van mijn calibra van 1992 pasten ook onder de vectra c gts van 2003 En dan passen die van opels van 2009 niet meer er onder??? Waarom veranderen ze dat nou weer he?? Heb je het al geprobeerd dan?? Is toch ook 5 bouts? Is dat echt een andere steek??? Wat een onzin! Puur geld kwestie zodat je t weer niet kan overleggen enzo! Maar ja....... als je zegt dat t zo is.....

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Is dat echt zo?? Die van mijn calibra van 1992 pasten ook onder de vectra c gts van 2003 En dan passen die van opels van 2009 niet meer er onder??? Waarom veranderen ze dat nou weer he?? Heb je het al geprobeerd dan?? Is toch ook 5 bouts? Is dat echt een andere steek??? Wat een onzin! Puur geld kwestie zodat je t weer niet kan overleggen enzo! Maar ja....... als je zegt dat t zo is.....

Commercieel trucje van Opel;)

:sleeping:sleeping:sleeping

jammer dat er mensen zijn die het niet (willen) snappen:agent

een GTS heeft net dat iets wat een station mist;)

:jerry

origineel gepost door gts power

Yep, een bestuurder die net die hersencellen mist om een station te kopen!:vertag:jerry

origineel gepost door Spacejam

De astra j is nog erger, die heeft weer twee andere steken.

Ja idd 5x105 en 5x115

origineel gepost door ahrend

maar dan wel een trucje wat opel zelf ook VEEL geld gaat kosten.

waar men anders 1 velg op voorraad moest hebben, moeten ze er nu veel meer op voorraad hebben.

5x120, 5x105, 5x115, 5x110, 4x100

voorraad kost ook kapitalen he . . . vergeet dat niet.

origineel gepost door Spacejam

De astra j is nog erger, die heeft weer twee andere steken.

Hallo,

Dat is toch ook veel overzichtelijker zo :D ;)

5x105

5x110

5x115

5x120

Groetjes, Joche

origineel gepost door gts power

Hoe later het wordt hoe betere opmerkingen er komen!:P Voledig mee eens:jerry Die stroomlijn van die gts:wub!! Schitterend!! Daar moet je toch gewoon jaloers op worden!!??:thumbup

maar dan wel een trucje wat opel zelf ook VEEL geld gaat kosten.

waar men anders 1 velg op voorraad moest hebben, moeten ze er nu veel meer op voorraad hebben.

5x120, 5x105, 5x115, 5x110, 4x100

voorraad kost ook kapitalen he . . . vergeet dat niet. [/quote]

Wat heeft de vectra c gts dan? 5x 110 toch?:hmmz

origineel gepost door ahrend

Nee dit heeft te maken met, dat gm de onderstellen overal wil gebruiken. daarom is er ook over/teruch gegaan naar moeren. ipv bouten. En ja die stomme amerikanen gebruiken inch maten, dus dan krijg je zulke vage steken.

origineel gepost door Edvries

Insignia velgen zijn zeker 5x120 !! Dus gaan niet zo passen.

Hallo,

Dat klopt als een bus, wat ik wel weer goed vind is dat ze weer wielmoeren hebben, dat werkt toch wat makkelijker ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

Hallo,

Dat klopt als een bus, wat ik wel weer goed vind is dat ze weer wielmoeren hebben, dat werkt toch wat makkelijker ;)

Groetjes, Joche

Nee moeren zijn klote voor al wanneer er schijven vervangen moeten worden. :thumbdown

origineel gepost door sw_reijnders

alle vectra's hebben vanaf 1999 5x110

daar voor kunnen ze ook nog 4x100 hebben, afhankelijk van de motor die erin hangt.

Dus dan had mijn calibra 4x4 turbo ook 5x 110! Van 1992 Want v6 en turbo waren weer de enigste van de calibra's met 5 bouts! Wel ideaal dat die nieuwe auto.s wielmoeren hebben! werkt wel wat lekkerder ja!:)

origineel gepost door arjontje

origineel gepost door Opel4all

Hallo,

Groetjes, Joche

Nee moeren zijn klote voor al wanneer er schijven vervangen moeten worden. :thumbdown

Hallo,

Wat ik dus wel een voordeel vind, je hangt nu een 20 Inch zo aan de draadeinden :D ;)

Wat maakt het voor de schijf vervangen dan uit, kan het nadeel niet vinden :hmmz ;)

Groetjes, Joche

Terug
Naar boven