• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstellen en vraag

Dag iedereen,

Vanaf vandaag heb ik me aangemeld als nieuw lid. Ik ben nog niet in het bezit van een Opel GT turbo, maar dat is wel de auto die ik wil gaan kopen. Nu ben ik al 8 maanden op zoek naar een mooi exemplaar. Met de vrouw :D heb ik afgesproken, dat het budget 25000 euro is. Ik kom uit Nijmegen en heb altijd snelle motoren gereden. Met mijn 37 jaar vind ik (snelle) auto's ook steeds leuker worden en heb mijn zinnen nu op de GT gezet, na gekeken te hebben naar nissan 350 Z's en ook eens gekeken te hebben of een Cayman enigszins te betalen is.

Ik heb nu toch al wel een aantal GT's gezien (steeds bij een dealer), maar ik moet zeggen dat het me tegenvalt. De verkopers spreken van een mooi exemplaar, maar dan blijkt bij een bezichtiging toch dat de stoelen beschadigt zijn, het dashboard er uit te zien alsof een rottweiler er zijn tanden in heeft gezet of dat het een schade auto is, waarbij de voorbumper scheef hangt (dat is de GT die in Tiel staat; echt schandalig hoe ze daar je midden in je gezicht vertellen, wat voor nette GT het is.......).

Mijn vraag is of iemand mij kan helpen met deze zoektocht. Ik zoek een exemplaar met onder de 30000km, met premiumpakket en het liefst met metallic lak (de zilver/grijze). Verder mag er al wat getuned zijn, maar ik wil eigenlijk ook nog garantie. Anders standaard en dan kan ik zelf de auto wat gaan tweaken.

Groet,

Djimbo

Terug
Naar boven