• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstellen Richard aka Dr.Insane

Ik ben Richard wonende in Beverwijk.

Na 10 jaar Suzuki Swift GTi,waarvan 2jaar met turbo gereden te hebben ben ik voor heel wat anders gegaan.

Namelijk een Astra G 2.2 16V Sport uit 2003. :thumbup

Dit vanwege dat ik wat ruimers en comfortabelers wou,aangezien wij een dochtertje van nu bijna 6 maanden hebben.

Foto-T8KE4Y7B.jpg

En ik moet zeggen,de 2.2 rijd heerlijk!

eigenlijk ben ik een beetje terughoudend geweest voor het kiezen van Opel vanwege roestvorming,maar dit schijnt wel mee te vallen met de nieuwere modellen.

Maarja.....time wil tell...

Foto's!!

Foto-ZXQOKMOX.jpg

Foto-BMAAKTDL.jpg

Foto-DCAVKQE8.jpg

Foto-T83C3UDP.jpg

Foto-KZBW36C8.jpg

Ondertussen is de auto voorzien van een Pioneer radio met usb en uiteraard kan je deze met de stuurwiel bediening gebruiken.

Ook het 2.2 en t type logo verwijderd,voor de "cleane" look.

Misschien in de toekomst nog eens een leuke voorbumperspoiler en een leuk rvs einddempertje bemachtigen.

Nou,hopelijk kan ik hier wat meer info winnen omtrend de 2.2 en de evt. kuren ervan.

En natuurlijk genieten van de medemensen hier en hun (dikke) Opel,

Groeten,

Richard

Terug
Naar boven