• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstellen vanuit Den Haag

Hallo allemaal!

Ik ben sinds gisteren eigenaar van een nette Opel Astra 1.6 8v automaat uit 1998 met 116.000 nap op teller. Ik doe graag zelf dingen aan de auto voor zover ik er verstand van heb, zo leer je ook eens wat.

Voor de rest ben ik 27 jaar, getrouwd, zoontje van 9 maanden en ben ik eigenaar van een Bandenservice in Den Haag (Vruchtenbuurt). Voor autobanden en velgen kunnen jullie dus altijd bij mij aankloppen.

2w1urnc.jpg

zinmki.jpg

@Bandenservice 40 wrote:getrouwd met een zoontje van 9 maanden

Mag dat tegenwoordig? :hmmz

Hahahaha, welkom op ons mooie forum, mede-Hagenees :thumb

Vergeet niet om een paar mooie foto's te maken en hier te plaatsen. :kewlpics

Greetz,

Peter.

(Geboren en getogen in het Statenkwartier/van Stolkpark)

Welkom en foto,s zijn altijd welkom ;)

Ook hagenees ...

Wel weggelopen :jerry

( geboren en een gedeelte getogen in de Schilderswijk )

Wel leuk dat er Hagenezen tussen zitten. Helaas hebben jullie beiden Den Haag verlaten..

Foto's ga ik zsm maken.

Heb vandaag de winterset eronder vandaan gehaald en zomerset er weer onder gegooid. Ik maak morgen foto's en dan plaats ik ze.

Moet wel zeggen dat het heerlijk rijdt. Of dat komt omdat ik van een Atos naar Astra ben gegaan ;)

Valt op zich wel mee hoor. Ik heb best veel auto's gehad (stuk of 12/15), diverse merken. De Astra ligt gewoon goed op de weg en dat voel je! Aangezien Atos de laatste auto was is het verschil natuurlijk wat duidelijker.

Maar ook vergeleken met de andere auto's zit en rijdt het goed.

Ik had sleutelproblemen = opgelost

Nu nog 2 dingetjes:

1. Elec. Buitenspiegels werken niet, zekering?

2. Koelvloeistoftemp. Wijzer in dashboard komt laat op gang, vooral als je rijd. Dus even temp.sensor bestellen en vervangen.

Zoals ripper zegt ... appels met peren :jerry

Maat van mij reed ook met een rugzakje en nu in een astra g ...

Hij is zo trots en blij er mee :jerry

En verlaten ... De beste stap die ik ooit gedaan heb :jerry :jerry :jerry

Hier ruik je de natuur nog :D

Nou top, das wel leuk dat er veel mensen uit Den Haag en in en omgeving wonen.

Zal zeker enkelen van jullie zien en verwelkomen op mijn zaak! Heb namelijk een autobandenbedrijfje waar ik banden, velgen en accu's verkoop. Dus dan zullen enkelen zeker langskomen!

Zo kunnen jullie er ook van profiteren...

kan je toevallig ook aan general banden komen dan?

zijn opzich vrij goedkope banden, maar ze gillen zo lekker :jerry

Voor het maken van reclame moet ik je verwijzen naar het hier voor bedoelde deel van het forum............ :sleeping

Kan vrijwel overal aan komen, als uitzondering heb ik 2 groothandels!

Voor winterbanden is het een beetje te laat he! Zeker wintersport?

@Beste 2000, mijn bedoeling is geen reclame maken, maar kennis. Heb geen onlineshop en ook niet op landelijk basis. Dankzij de zaak kan ik persoonlijk kennis maken, wat het voordeel gewoon is.

Welkom hier, ook uit regio den haag, ik vind die "reclame" niet zo storend hoor als het voor ons gunstig uitpakt ;)

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

Terug
Naar boven