• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstellen.

Een hele goeiemiddag merkgenoten,

Ik ben Elbundy, 26 jaar oud. Ik zal binnekort een Opel Astra GTC 1.8 Sport (LPG) Bj.2005 Km.stand: 160.000 aanschaffen, vandaar ook mijn registratie bij Opelforum.

Soon i hope to show the pictures, :thumbup

Gegroet.

Van harte welkom op dit forum !!

Voor het plaatsen van foto’s en/of een avatar verwijs ik je graag naar het volgende How-To gedeelte

viewforum.php?f=162

Hartelijke groet, Rik ;)

Van harte welkom op dit forum !!

Voor het plaatsen van foto’s en/of een avatar verwijs ik je graag naar het volgende How-To gedeelte

viewforum.php?f=162

Hartelijke groet, Rik ;)

Welkom,

Een Z18XER op gas kan je beter laten staan, deze blokken en gas gaat namelijk niet samen. Veel problemen met injetors en klepspeling, omdat deze motoren geen hydraulische stoters meer hebben

Welkom,

Een Z18XER op gas kan je beter laten staan, deze blokken en gas gaat namelijk niet samen. Veel problemen met injetors en klepspeling, omdat deze motoren geen hydraulische stoters meer hebben

Inderdaad, Let GOED op dat je een Z18XE (125pk) koopt op LPG, en geen Z18XER (140pk).

Anders krijg je 100% hiermee te maken,

viewtopic.php?f=6&t=163432

en zoek er maar eens op op dit forum, vind je zat over.

Wij hebben in een half jaar nu 5 van deze koppen vervangen voor aangepaste Gaskoppen..

Inderdaad, Let GOED op dat je een Z18XE (125pk) koopt op LPG, en geen Z18XER (140pk).

Anders krijg je 100% hiermee te maken,

viewtopic.php?f=6&t=163432

en zoek er maar eens op op dit forum, vind je zat over.

Wij hebben in een half jaar nu 5 van deze koppen vervangen voor aangepaste Gaskoppen..

Allen,

Bedankt voor de reactie's, ik heb inderedaad een 1.8 (125PK) Z18XE motorcode. Motor loopt nog goed en slaat prima over van benzine naar lpg, loopt ook regelmatig dus ik ben dik tevreden. Deze auto is ook dealer onderhouden en dat zal ook zo blijven. Auto rijdt als NIEUW.

LPG is er op 80.000 km opgemonteerd.

Paar leuke optie's:

- Zwartehemel

- Sport-stand

- Flashlube, alleen heb gehoord dat dat niet nodig is bij deze motor ?

Wat ik er zelf nog in wil zetten is een kleurenscherm en nav. en angel eyes of gewoon xenon met orginele bolle lampjes.

Zie foto:

img0311lw.jpg
img0312nm.jpg

Terug
Naar boven