• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstellen

origineel gepost door Edvries

Zoals we al zeggen:

worthless2fq.gif

Die zullen vannacht wel komen tegen vieren:sleeping

Jan

Wat een welkom:)

De Vectra (foto's volgen nog...ploegendienst...)

1.8 16V 103KW (140pk)

Zwart Executive

Vol-leder

BC met (Navteq) CD70

Parkeersensoren voor+achter

Stoelverwarming voor

1 Jaar garantie bij dealer.

Mijn eerste aanpassing was de binnenverlichting voor, gloeilampjes vervangen voor witte platte powerled's, had ze eerst achterin geprobeert, maar de stekkerkabel (wat is ie plat zeg) werd me te heet en het flikkerde bij beweging auto.

Geen problemen verder, mooi wit licht.

Ik had eigenlijk Xenon in gedachten, maar ik zit met het bouwjaar en dus de verplichte sproei-installatie wist ik me te herinneren van mijn oude forum?

Een andere (lees makkelijkere) oplossing voor een beter lichtopbrengst hoor ik graag, ivm ploegen/nacht diensten.

Plannen:

Ondanks het prettige geluid wat er standaard in zit wil ik toch mijn Audiosystem Helon 165 Composetjes voor en achter inbouwen icm Rockford versterkers en het bijpassende woofertje.

(ff kijken of ik hier de CD70 voor behoud?)

Mocht ik hier aan gaan beginnen horen jullie het wel:)

Klachten tot nu toe:

Asbakje achterin zat klem en rinkelde, na inspectie bleek deze dus kapot er in te zitten met het veertje los er in, nieuwe gehad zonder vragen.

Maarrrr, ik hoor ook een storend geluid achter, alsof een van de wielen/banden niet in balans is, beetje een zingend geluid, hiervoor ga ik weer even langs Vriens Opel.

Tot zover een heerlijke wagen, op en top luxe vergeleken met mijn oude Passat Comfortline uit 98, alhoewel deze wel iets stiller was.

Eindelijk reactie als je het pedaal aanraakt :)

Wat een welkom:)

De Vectra (foto's volgen nog...ploegendienst...)

1.8 16V 103KW (140pk)

Zwart Executive

Vol-leder

BC met (Navteq) CD70

Parkeersensoren voor+achter

Stoelverwarming voor

1 Jaar garantie bij dealer.

Mijn eerste aanpassing was de binnenverlichting voor, gloeilampjes vervangen voor witte platte powerled's, had ze eerst achterin geprobeert, maar de stekkerkabel (wat is ie plat zeg) werd me te heet en het flikkerde bij beweging auto.

Geen problemen verder, mooi wit licht.

Ik had eigenlijk Xenon in gedachten, maar ik zit met het bouwjaar en dus de verplichte sproei-installatie wist ik me te herinneren van mijn oude forum?

Een andere (lees makkelijkere) oplossing voor een beter lichtopbrengst hoor ik graag, ivm ploegen/nacht diensten.

Plannen:

Ondanks het prettige geluid wat er standaard in zit wil ik toch mijn Audiosystem Helon 165 Composetjes voor en achter inbouwen icm Rockford versterkers en het bijpassende woofertje.

(ff kijken of ik hier de CD70 voor behoud?)

Mocht ik hier aan gaan beginnen horen jullie het wel:)

Klachten tot nu toe:

Asbakje achterin zat klem en rinkelde, na inspectie bleek deze dus kapot er in te zitten met het veertje los er in, nieuwe gehad zonder vragen.

Maarrrr, ik hoor ook een storend geluid achter, alsof een van de wielen/banden niet in balans is, beetje een zingend geluid, hiervoor ga ik weer even langs Vriens Opel.

Tot zover een heerlijke wagen, op en top luxe vergeleken met mijn oude Passat Comfortline uit 98, alhoewel deze wel iets stiller was.

Eindelijk reactie als je het pedaal aanraakt :)

Dat zingende geluid, dat kan heel goed van je gecupte banden zijn. Voel maar eens met je vlakke hand over het loopvlak van je banden. Voel in de ene richting het profiel heel goed en in de ander richting niks dan heb je dus gecupte banden die gezellig zingen als je rijdt.

Dat zingende geluid, dat kan heel goed van je gecupte banden zijn. Voel maar eens met je vlakke hand over het loopvlak van je banden. Voel in de ene richting het profiel heel goed en in de ander richting niks dan heb je dus gecupte banden die gezellig zingen als je rijdt.

Ik heb het storende geluid laten beluisteren door een monteur van Vriens Breda, deze was ook van mening dat het geluid door de cuppende linker-achterband kwam.

Deze heb ik op zijn advies van links naar rechts gezet, en nu is het storende geluid bijna weg, helaas zit dit nu rechts-achter......maar wel minder storend dus.

Ik heb het storende geluid laten beluisteren door een monteur van Vriens Breda, deze was ook van mening dat het geluid door de cuppende linker-achterband kwam.

Deze heb ik op zijn advies van links naar rechts gezet, en nu is het storende geluid bijna weg, helaas zit dit nu rechts-achter......maar wel minder storend dus.

origineel gepost door chrisvo

Ik wil graag 2 foto's uploaden vanaf mijn laptop, maar ik kom er maar niet achter hoe dat hier werkt?

Welkom! Mooie uitvoering, de Executive!

Voor het uploaden van foto's kan je het beste photobucket of imageshack gebruiken, kan je de linkjes zo plakken.

Succes met je project.

origineel gepost door chrisvo

Ik wil graag 2 foto's uploaden vanaf mijn laptop, maar ik kom er maar niet achter hoe dat hier werkt?

Welkom! Mooie uitvoering, de Executive!

Voor het uploaden van foto's kan je het beste photobucket of imageshack gebruiken, kan je de linkjes zo plakken.

Succes met je project.

Terug
Naar boven