• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstelrondje + pics

Mooie Vectra Dennis ! :thumbup

Naar mijn smaak de mooiste Vectra C in deze gedaante (station, C2, zwart, privecy glass, ww voorruit, sch-k dak, mooie en nette velgen.)

Wellicht alleen nog originele donkere/smoke achterlichten, en hij is helemaal af !

grtz.

Naar mijn smaak de mooiste Vectra C in deze gedaante (station, C2, zwart, privecy glass, ww voorruit, sch-k dak, mooie en nette velgen.)

Wellicht alleen nog originele donkere/smoke achterlichten, en hij is helemaal af !

grtz.

origineel gepost door Jerremy

grtz.

Dank je!

Heb je een adresje voor de donkere smoke achterlichten?

origineel gepost door Jerremy

grtz.

Dank je!

Heb je een adresje voor de donkere smoke achterlichten?

mooie velgen trouwens.

ik snap niet dat ik je nog nooit heb zien rijden. let de laatste tijd steeds meer op vectra's met grotere wielen om te kijken hoe het lijkt. kom regelmatig in jouw woonplaats.

:D

ik zal eens beter kijken. als ik je tegen kom sein ik wel even. de wielen vallen wel op namelijk

mooie velgen trouwens.

ik snap niet dat ik je nog nooit heb zien rijden. let de laatste tijd steeds meer op vectra's met grotere wielen om te kijken hoe het lijkt. kom regelmatig in jouw woonplaats.

ik zal eens beter kijken. als ik je tegen kom sein ik wel even. de wielen vallen wel op namelijk

origineel gepost door williamvectra c1sw

mooie velgen trouwens.

Rijd al twee jaar met deze Vectra rond (inclusief velgen). Niet te missen :D

Heb nu trouwens winterbanden met lelijke zwarte stalen velgen, dus ik val nu niet echt meer op.

origineel gepost door williamvectra c1sw

mooie velgen trouwens.

Rijd al twee jaar met deze Vectra rond (inclusief velgen). Niet te missen :D

Heb nu trouwens winterbanden met lelijke zwarte stalen velgen, dus ik val nu niet echt meer op.

Terug
Naar boven