• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

voorstoelen verwijderen vectra b

vectra99

Post weinig
heeft er iemand een how to van de stoelen verwijderen van een vectra b?

ik zou er heel blij mee zijn.

groet Jan

Stoelen maar voren, dan per stoel twee bouten!

Dan nog het kapje aan deur zijden eraf trekken, zo is de gordel vrij en kan je deze los draaien.

Dan stoel naar achter schuiven, stekkers losmaken en hij is loss.

Als je airbags hebt niet het contact aanzetten, anders krijg je airbag foutmelding

dank voor je reactie

de 2 bouten per stoel, zijn dat zegmaar de eindstukken die de stoel in de rail houden?

Klopt... Torx T25. Let op: ze slippen snel door, dus de Torx er goed en recht in douwen voordat je be boel kapot draait...

Greetz Emiel

als ik de bouten eruit haal ligt me hele rail los en niet de aanslag aan de achterkant.

had verwacht dat die eruit kon en dan de stoel eruit schuiven.

de aanslag aan de achterkant is dus niet los.

draai ik dan de verkeerde bouten eruit of wat doe ik verkeerd?

Twee boutjes achterin je rail, wat helpt is gewoon de vergrendeling van de stoel in drukken en de stoel naar achteren duwen, zo stoot je de gelijders los en komt heel je stoel naar achter

Terug
Naar boven