hahaha die corsa A 12.s 87' laag+breed mag je weghalen corsaagsi,
aangezien die niet meer van jou is king:
maarja inderdaad er is nu een corsa a bij.
had hem al is zien staan maar dacht: voorwiel aandrijving :fy1 mooi niet.
maar toch, een corsa a aangezien die toch wel bij me in me gedachten bleef hangen.
en ik moet zeggen ik heb er nog geen spijt van :thumbup .
toen ik hem kocht zat er een dakrek op, die was er de volgende ochtend vanaf.. daar werd ik toch wel wat gek van van dat geruis.
daarna is gewassen en gekeken wat nou echt krassen was en gewoon viezigheid, wat me dus goed meeviel.
door de drukte was ik nog niet veel verder gekomen, een kameraad vond het wel meteen nodig om de letters er achter vanaf te trekken... want een corsa a 1.2 naast een polo g40 (sorry voor het vloeken voor sommige ik heb er nix op tegen)
dat kon niet natuurlijk :angel ....
eerst maar ff wat plaatjes bij de praatjes
natuurlijk is een auto van die leeftijd niet zonder werk....
dus vandaag maar is gekeken naar de vlotter (tank meter werkte niet).
nou kan je er gelukkig makkelijk bij, maar..... de aansluiting van de gene die erin zit is anders dan de nieuwe.... :hmmz
dus helaas moet dat even wachten, ook heb ik nog geen tijd gehad om me andere velgen te passen (en daar is het weer ook niet voor).
ik ben al wel aan het ondehandelen over kadett gsi remmen en een gsi achteras+ rembekrachtiger.
alleen is de andere motor nog niet uit gekozen maarja... mocht dat klaar zijn: liever overberemd dan overpowered.
en zoals verwacht staan de 2 projecten (ascona met manta neus en kadett) dus zo goed als stil... de gele voyage heeft wat problemen met de automaatbak, dus dat word waarschijnlijk een GeTrag :wors
maarja ook dat komt hier wel weer te staan... en speciaal voor corsaagsi: je krijgt hem niet meer terug ben helemaal :wub :wub