@voyageboy wrote:
we beginnen met de c20ne inbouwen: (de :thumbup staat voor heb ik of ga ik snel ophalen)
een c20ne met versnellingsbak kabelboom enzovoort
f20bak
hoofdremcilinder van een e kadett (22,6 mm ipv 20.1)
homokineten
gsi tank met vlotter
motorsteunen en bak steunen
verstevingsplaten toe voegen (wil me corsa niet in 2e scheuren of krom trekken)
een goed koel systeem
nou dan direct rvs van voor tot achter leggen
het spuiten:
auto strak maken
motor eruit (wil hem in de motor ruimte ook spuiten na het laswerk en verstevegingswerk)
opnieuw tectyleren
nieuwe deurpennen erin zetten
spuiten natuurlijk
nou andere wielen
ben ik nog niet over uit dus dat is makkelijk :thumbup
zoals jullie zien is de lijst wat aangepast... dat is nu gedaan en mijn ideeën zijn wat veranderd.
de slotloze deuren kom ik op terug i.v.m. kabel breuk in het cv systeem dus dat gaat niet door, heb besloten om die andere deuren netjes te laten spuiten... de dorpel en wielkasten netjes te maken en zelf te spuiten, omdat ik toch een beetje het ratlook idee wil behouden hoeft het niet perfect op kleur te zijn maar wel zo ver dat het niet vanaf 100m afstand zichtbaar is.... waarom ik wil het cheap effect erin houden bij de stoplichten, tot je weg rijd.
ik zag op ebay een mooi verstevegings setje staan wat ik wil aanschaffen maar nou zag ik bij m-tech ook nog dit:
http://mathijssentechnics.nl/indexx.php?View=page&part_id=550003&hid=862&lhid=&lvid=&mid=1 is dat echt wat om hem te verstevigen?
aangezien ik heb onder de motorkap ook spuit als de motor eruit is van wege een beetje roest...
nou dat aan de kant en wat heb ik nou wel gedaan:
de apk... kwam die er door heen? nee de uitlaat, remverschil voor en een handremkabel rechts achter, de uitlaat had ik verwacht maar hij ging even kijken voor me, de handremkabel was geen probleem (lang leve brezan) maar de remmen:
de 1.2 remmen voor schoongemaakt en gang baar gemaakt 2 weken terug en nou begonnen ze vorige week alweer te trillen en te irriteren als een gek.... hoe los je dat dan op? nou zo
gewoon de 2 liter remmen klaarmaken en erop zetten... past precies met het verbreed staal als je er geen plakloodjes heb zitten tenminste :swear
dus even snel balancere en klaar :jerry
zoek de verschillen:
en behalve dat ze van de verschillende kanten zijn is er verder nix anders aan toch :thumb
direct over de remmen bank en ze waren zeer tevreden, nou alleen die gekke uitlaat nog, maar dat komt nog.
voor nu zeg ik weltrusten..
p.s. 22 mei is de opel meeting in dronten, daar is hij natuurlijk te bewonderen aangezien het een struikel afstand is.
http://opeltreffen.nl/