• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraag bodemplaat gsi cabrio

dit is mn eerste keer op het opel forum en zal me even voor stellen, ben evelkenevel en ben sinds enige tijd eigenaar van gsi cabrio 2.0ne uit 89 . heb hem geschorst en in stalling staan bij mn werkgever,met de toekomst plannen hem over te spuiten en op te knappen , alles er uit gehaald behalve motor [ook na jaar stilstaan starten lopen}.nu hebben de zoons van mn werkgever hem ongevraagd verplaats met een heftruk,auto op stuurslot,nu is mn bodemplaat gescheurd net voor de balk die onder de rolbeugel zit,nu komt mijn vraag

kan iemand mij info geven hoe het aan te pakken.

of de auto te lassen is ivm sterkte chassis of niet ,of dat ie rijp voor de sloop is

net erna hoe groot de scheur is dan is het misschien te lassen

of van een sloper een deel plaat werk pakken en dat er in lassen

greets

ik zal dit weekend de fotos er wel op zetten ,de scheur zit in beide kanten van de wagen te zien vanaf de boven kant ,bedankt voor je reactie

gr

het dak heeft een lange tijd gelekt dus de bodemplaat en meerde plekken zijn roestig, gewoon blijven slijpen en lassen of andere koets halen alvast bedankt

gr

PICT1778.jpg

PICT1775.jpg

ff proberen:D

kun je zo een nieuw stuk voor kopen bv. bij artaparts.nl

of zelf even een stuk in lassen maakt voor de keuring niks uit.

nee E+B die heeft arta niet

wel bodem delen voor de voorkant alleen niet bij de bank kant

denk dat je het beste een nexia (die zijn vaak harder en qwa bodem identiek) kan zoeken en daar een groot deel uit slijpen en dat er netjes in lassen

mijn gsi heeft het ook heel klein beetje

k heb wel een nexia staan maar die gebruik ik er zelf voor en die delen houd ik het lieftst zelf

kijk even op een sloop

bedankt voor de info :cool: moet aleen nog ff kijken hoe ik het aan ga pakken met verhalen kosten , mis verzekering of iets dergelijks iemand ideen:P hoor ze graag

greets

Terug
Naar boven