• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraag hemel/dak astra h station UPDATE

volgens mij is de hoek van de pennen die in de bevestigingspunten vallen anders.

ik dacht dat het net van de Astra G en vectra B wel gelijk waren.

origineel gepost door X.otic

Ik ga vandaag de bevestigingspunten bestellen.

Nu vroeg ik me af het bagagenet van de astra g hetzelfde is als van de astra h. Ze zien er hetzelfde uit.

Weet iemand of dit klopt?

En heb je de bevestigingpunten al binnen en gemonteerd? Ben nl zeer benieuwd?

origineel gepost door skip

origineel gepost door X.otic

Ik ga vandaag de bevestigingspunten bestellen.

Nu vroeg ik me af het bagagenet van de astra g hetzelfde is als van de astra h. Ze zien er hetzelfde uit.

Weet iemand of dit klopt?

En heb je de bevestigingpunten al binnen en gemonteerd? Ben nl zeer benieuwd?

Hoi Skip,

ik heb ze inderdaad binnen, maar nog niet bevestigd. Ik kan wel wat foto's maken en een how to opstellen.

Mocht je interesse hebben dan heb ik nog 2 bevestigingspunten over. Ik ga er 2 inbouwen en de andere 2 denk ik niet. Deze kun je overnemen als je wilt.

Een HOW TO van de bevestigingspunten met foto's erbij is zeker niet verkeerd. En wat betrefd die 2 andere bevestigingspunten: daar heb ik wel belangstellingstelling voor. Neem aan dat ze alle 4 gelijk zijn? Ik hoor en zie het wel;)

Ja alle 4 bevestigingspunten zijn gelijk. Je krijgt er per set 4 stuks. Dit omdat je ook 2 bevestigingspunten achter de voorstoelen kunt maken dan kun je bij het neerklappen van de bank het net naar voren verplaatsen.

Ik heb er toen ook 2 verkocht en maar 2 geplaatst. Dus bevestigingspunten zijn hetzelfde er zitten 2 mallen bij de set. dus bij verkopen van de bevestigingspunten ook de mallen meeverkopen. Want zonder mal begin je niets! Zie foto van de mallen verder terug in het topic.

Hallo,

ik heb een tweedehands rekje gekocht met 2 bevestigingspunten.

De mallen zitten erbij, alleen de beschrijving niet.

Heeft iemand die toevallig nog?

Alvast bedankt,

Jeroen

Terug
Naar boven