• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraag over Iron Cross

Zeker, zal morgen of overmorgen eens uitgebreid de tijd nemen om foto's te posten.

Ben ook naar het Meilenwerk geweest, een parkeergarage (gratis toegang voor bezoekers) voor exclusieve auto's. Onder andere een Enzo, diverse Stratossen, Diablo GTR, Jag XJ220 en nog veel meer bijzondere auto's gezien. Ook ff langs de Bugatti-store geweest, waar een Veyron fbg par Hermès stond, naast de nieuwe Mulsanne & Continental. En nog heel veel dikke wagens gespot, maar dat komt dus binnenkort.

Ik zag ergens tussenstaan dat je een bepaald teken zou dragen of plaatsen om er bij te horen, misschien

maar ik vind juist dat iemand dat doet om te laten zien wie hij is en waar hij voor staat

zelf houd ik erg van hardrock en metal, terwijl mn meeste vrienden dit juist niet kunnen uitstaan :D

heb ook 7 ringetjes in mn oren 2 wenkbrauwpiercings en een jammergenoeg nog maar 1 plakplaatje, de ster van metallica, maar ook hier zitten verbouwingen in de planning :D

ik zelf heb daar in tegen eeen godsgruwelijke hekel aan hollandstalig :( Carnaval is ook niet wrom ik in brabant ben gaan wonen :???:

moet ik dit nu ook maar leuk gaan vinden om er bij te horen dan :puke

weet je dat het best irritant is om steeds te horen, oooowww dat doe je zeker om er bij te horen?

alleen omdat iemand er extravaganter, om het zo te zeggen bijloopt dan een ander

net als ik van menig agent al heel misselijk en oneerbiedig te horen gekregen heb, toen ik mn veccie nog had dat het stoerdoenerij en patserigheid is als je met een getunede bak rondrijd

voor sommigen is dat misschien ook zo

maar zie mezelf als een echte petrolhead met passie voor techniek en styling

er is ook geen monteur die aan mijn auto komt behalve met de apk, Afblijven!

Vraag jezelf dan af, rijd je dan met een (getunede) Opel om er bij te horen?

ik in iedergeval niet, ben tussen de opels opgegroeid dus is er voor mij maar een merk

en zal er ook altijd blijven

indd als je niet weet waar iets voor staat vind ik het ook erg fout ja

maar ik vind dat mensen over het algemeen vaak te snel conclusie trekken als ze iets zien

voordat ze de feiten op een rijtje hebben :thumbdown

heb er soms zelf ook wel moeite mee hoor, mens eigen denk ik ;)

Ik zag ergens tussenstaan dat je een bepaald teken zou dragen of plaatsen om er bij te horen, misschien

maar ik vind juist dat iemand dat doet om te laten zien wie hij is en waar hij voor staat

zelf houd ik erg van hardrock en metal, terwijl mn meeste vrienden dit juist niet kunnen uitstaan :D

heb ook 7 ringetjes in mn oren 2 wenkbrauwpiercings en een jammergenoeg nog maar 1 plakplaatje, de ster van metallica, maar ook hier zitten verbouwingen in de planning :D

ik zelf heb daar in tegen eeen godsgruwelijke hekel aan hollandstalig :( Carnaval is ook niet wrom ik in brabant ben gaan wonen :???:

moet ik dit nu ook maar leuk gaan vinden om er bij te horen dan :puke

weet je dat het best irritant is om steeds te horen, oooowww dat doe je zeker om er bij te horen?

alleen omdat iemand er extravaganter, om het zo te zeggen bijloopt dan een ander

net als ik van menig agent al heel misselijk en oneerbiedig te horen gekregen heb, toen ik mn veccie nog had dat het stoerdoenerij en patserigheid is als je met een getunede bak rondrijd

voor sommigen is dat misschien ook zo

maar zie mezelf als een echte petrolhead met passie voor techniek en styling

er is ook geen monteur die aan mijn auto komt behalve met de apk, Afblijven!

Vraag jezelf dan af, rijd je dan met een (getunede) Opel om er bij te horen?

ik in iedergeval niet, ben tussen de opels opgegroeid dus is er voor mij maar een merk

en zal er ook altijd blijven

indd als je niet weet waar iets voor staat vind ik het ook erg fout ja

maar ik vind dat mensen over het algemeen vaak te snel conclusie trekken als ze iets zien

voordat ze de feiten op een rijtje hebben :thumbdown

heb er soms zelf ook wel moeite mee hoor, mens eigen denk ik ;)

Ja, inderdaad, iedereen heeft altijd direct z'n mening klaar, vaak al voor ze het hele verhaal kennen (en dat doet iedereen wel eens). Wat dat betreft is die vrijheid van meningsuiting wel jammer, aangezien iedereen z'n mening altijd geeft en het gewoon niets meer betekent.

Gewoon vrijheid van meningsuiting afschaffen en degenen die dan nog iets willen roepen, daar luister ik wel naar :jerry

Ja, inderdaad, iedereen heeft altijd direct z'n mening klaar, vaak al voor ze het hele verhaal kennen (en dat doet iedereen wel eens). Wat dat betreft is die vrijheid van meningsuiting wel jammer, aangezien iedereen z'n mening altijd geeft en het gewoon niets meer betekent.

Gewoon vrijheid van meningsuiting afschaffen en degenen die dan nog iets willen roepen, daar luister ik wel naar :jerry

Oow en om nog even op het SS type verhaal terug te komen

Zowel Kreidler als Zundapp hebben dit wel gewoon gehanteerd

En meerdere bromfiets merken wel dacht ik

Ben zelf in het bezit geweest van een '78 Zundapp KS50 SuperSport watergekoeld

helaas geen foto's meer van :cry

Oow en om nog even op het SS type verhaal terug te komen

Zowel Kreidler als Zundapp hebben dit wel gewoon gehanteerd

En meerdere bromfiets merken wel dacht ik

Ben zelf in het bezit geweest van een '78 Zundapp KS50 SuperSport watergekoeld

helaas geen foto's meer van :cry

Terug
Naar boven