mike_corsa
Post weinig
hallo ik heb hier al reeds een topich lopen maar kan deze helaas niet terug vinden ]
het betreft mijn opel astra G sport
ik wil in mijn deuren 4 compound speakers monteren de axton speakers's
100 wat rms en 120 wat rms deze worden aangesloten op mijn versterker's
ik moet voor de 4 speaker's nieuwe bekabeling leggen naar mijn kofferbak
nu de vraag hoe kan ik met de nieuwe bekabeling door mijn deurportier na binnen ik dacht via het rubber maar dit blijkt een stekker te zijn hier kan ik niets mee ?
iemand een oplossen
volgende vraag ik heb speakerringen gekocht 16.5 cm
maar ik moet ook speakerringen hebben 13 cm zijn deze te koop ? mij werd vertelt dat deze er niet zijn en dat ik hier zelf een ring voor moet maken
en de laatste vraag ik heb een condensator gekocht maar als ik deze aansluit dan heb ik continu spanning op mijn condensator hier zit geen remote op
hoe moet ik dit oplossen ?
het betreft mijn opel astra G sport
ik wil in mijn deuren 4 compound speakers monteren de axton speakers's
100 wat rms en 120 wat rms deze worden aangesloten op mijn versterker's
ik moet voor de 4 speaker's nieuwe bekabeling leggen naar mijn kofferbak
nu de vraag hoe kan ik met de nieuwe bekabeling door mijn deurportier na binnen ik dacht via het rubber maar dit blijkt een stekker te zijn hier kan ik niets mee ?
iemand een oplossen
volgende vraag ik heb speakerringen gekocht 16.5 cm
maar ik moet ook speakerringen hebben 13 cm zijn deze te koop ? mij werd vertelt dat deze er niet zijn en dat ik hier zelf een ring voor moet maken
en de laatste vraag ik heb een condensator gekocht maar als ik deze aansluit dan heb ik continu spanning op mijn condensator hier zit geen remote op