• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraagje?? betreffende aanschaf Astra-H

hawk45

Post weinig
Even voorstellen,

Mijn naam is Dolf en rij al jaren opel en ook al een hele tijd in mijn veccie sport. :wub

Nu wordt het tijd voor een andere auto volgens mijn vrouw :thumbdown ( iets kleiners )

Dus na lang overwegen wordt het een astra-H.

Dus hallo astra forum :jerry

Nu heb er een paar gevonden maar ik zit met 1 ding er zit geen temperatuur meter meer in het dashboard???

Hoe kun je de temp. nu aflezen je gaat toch niet wachten op een lampje dan ben je te laat !!!

Ik heb een 16. 16v twinport cosmo uit 2006 op het oog, zijn er punten waar ik op moet letten??

Hij staat bij Eisner auto's in Elburg en ziet er op de foto's goed uit misscjien kent iemand de auto of het bedrijf in kwestie..

Alvast hartelijk bedankt en greetz Dolf

Welkom hier.

Ik ken de wagen niet en het missen van een temperatuurslampje is inderdaad vervelend.

Maar zou je je topictitel willen verduidelijken? Want zo zullen er niet veel reageren.

Alvast bedankt.

@RISL wrote:Welkom hier.

Ik ken de wagen niet en het missen van een temperatuurslampje is inderdaad vervelend.

Maar zou je je topictitel willen verduidelijken? Want zo zullen er niet veel reageren.

Alvast bedankt.

Je hebt het er maar druk mee he Jordi :jerry

Helaas weet niet veel van astra H

Wat ik wel weet is dat je niet moet luisteren naar de vrouw als het over auto's gaat :jerry

@RISL wrote:Welkom hier.

Alvast bedankt.

Sorry voor de onduidelijkheid.

Is inderdaad een vreemd fenomeen bij een opel geen meter :hmmz

greetz dolf

ow? volgens mij alleen bij de nieuwere hoor

denk dat er geen in je lijstje van gereden opels er niet een heeft :D

in de astra H zit geen temperatuurmeter, inderdaad vervelend, de signalen zijn er wel dus je kunt het oplossen door een happylightshow te monteren (heb ik ook gedaan).

bij de opvolger de astra J hebben ze de temp meter weer snel teruggeplaatst.

Mark

www.AstraTuningClub.nl

Bij de astra H kan je op de BC knop drukken tot je een piepje hoort scrollen door een soort van geheim menu dat scrollen doe je ook d.m.v de BC knop en op een gegeven moment weet niet precies welk pagina het is krijg je de tempratuur te zien.

Luuk

@trashmetal wrote:

Wat ik wel weet is dat je niet moet luisteren naar de vrouw als het over auto's gaat :jerry

Das ijzersterk advies :wors

Als ik naar die van mij had geluisterd reden we nu in een bamibak :puke

@Opeltje17 wrote:Bij de astra H kan je op de BC knop drukken tot je een piepje hoort scrollen door een soort van geheim menu dat scrollen doe je ook d.m.v de BC knop en op een gegeven moment weet niet precies welk pagina het is krijg je de tempratuur te zien.

Luuk

Hey....dat wist ik ook nog niet...

Thanks... :thumb :D

In het testmode menu kan je nog veel meer zien!

Hoeveel liter er nog in je tank zit

Hoeveel de dynamo laat

Hoeveel brandstof hij inspuit

Hoe hard je rijdt

Activatie auto .....van de band rol datum

Temperatuur display

En ga zo maar door.

@Opeltje17 wrote:Bij de astra H kan je op de BC knop drukken tot je een piepje hoort scrollen door een soort van geheim menu dat scrollen doe je ook d.m.v de BC knop en op een gegeven moment weet niet precies welk pagina het is krijg je de tempratuur te zien.

Luuk

Foutje !

Het moet anders ;)

De settings knop vast houden totdat je een piepje hoort

En dan met de BC knop kan je bladeren.

@stefanDTI wrote:@Opeltje17 wrote:Bij de astra H kan je op de BC knop drukken tot je een piepje hoort scrollen door een soort van geheim menu dat scrollen doe je ook d.m.v de BC knop en op een gegeven moment weet niet precies welk pagina het is krijg je de tempratuur te zien.

Luuk

Foutje !

Het moet anders ;)

Je hebt helemaal gelijk geen wonder dat je geen piepje hoort als je alleen de BC knop indrukt :jerry

@stefanDTI wrote:

Foutje !

Het moet anders ;)

Geldt dat ook voor de Vec-C?

een vectra C2 heeft in principe toch gewoon het zelfde systeem denk dat het wel moet werken weet wel dat het in een zafira B werkt.

Luuk

Terug
Naar boven