• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje bij mij lag dit ..dingetje los achter de ondergril v

aapje1963

Post veel
Hallo tijdens het nakijken van mijn olie peil keek in naar beneden voor de radiateur langs, daar zag ik op de onderplaat die aan de voorbumper vast zit een snoer met een vierkantje liggen..

ik weet niet wat het is misschien de buiten temperatuur sensor?

Ik zag aan de achterkant onderste gril een uitsparing met een gaatje in de gril waar ik dit dingetje in kon drukken en..het lijkt zo te horen maar is dit ook zo.

Ze hebben bij de garage toen mijn voorbumper verwijderd gehad dus misschien niet meet op zijn plaats gedrukt toen.

Herkent iemand dit dingetje met kabeltje...

E erzijn e r best wel veel die hun voorbumper verwijderd hebben gehad en dan antuurlijk ook de stekkertjes losgekoppeld moeten hebben

Zo zag ik het liggen

S8005893.jpg

Ik heb het hier ingedrukt daar leek/lijkt me te horen klopt dit?

S8005892.jpg

Alvast dank

Anders moet ik naar die dealer om het te vragen...

Ok dan zijn we snel klaar...bedankt!

Ze zullen hem er wel niet goed ingedrukt hebben, al had ik het idee met het plaatsen dat hij ook niet echt vast klikte maar blijft wel zitten volgens mij..

Erg vast zal dat wel niet zitten, of ze hebben met het verwijderen van de bumper een nokje afgebroken

Ennehh weer een beetje kloppende temp op je display :thumb

Geen +5 bij -4 :jerry

Terug
Naar boven