• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje calibra stoel.

BlackVec

Post weleens wat
Voordat ik een andere stoel ga aanschaffen wat misschien nodig is hier mijn vraag.

Want die leuning wil nog wel eens vanzelf helemaal naar achter klappen als ik hem (teveel) achterover zit.

Ik denk dat die tandjes gewoon versleten zijn, en nee niet door mij ik weeg maar 65 kg :P

Best jammer iig want die stoel is verder nog wel knap, kapje mist er wel van op de plek waar dat draai ding zit...

Ik heb nog wel een set stoelen liggen waar je eventueel dat mechanisme af kan halen.

Mogen voor een spotprijsje weg want ze zitten niet lekker meer. Interne metalen delen die los zitten en afhangende wangen aan de zitting.

Ik heb nog wel een set stoelen liggen waar je eventueel dat mechanisme af kan halen.

Mogen voor een spotprijsje weg want ze zitten niet lekker meer. Interne metalen delen die los zitten en afhangende wangen aan de zitting.

Als het te maken is lijkt het me wel wat, maar volgens mij is het niet te doen...

Stoelverwarming doet het ook niet meer, ik neig naar een andere stoel...

Als het te maken is lijkt het me wel wat, maar volgens mij is het niet te doen...

Stoelverwarming doet het ook niet meer, ik neig naar een andere stoel...

Gewoon het mechaniek overzetten? Kwestie van een paar lasjes.

Maar idd, een nieuwe set is wel makkelijker.

Gewoon het mechaniek overzetten? Kwestie van een paar lasjes.

Maar idd, een nieuwe set is wel makkelijker.

Terug
Naar boven