• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje Corsa B wielkastlijst

Raluph

Post vaak
De wielkastlijsten of spatbordverbreders (hoe je ze wilt noemen)...zijn wit uitgeslagen (zullen jullie niet van staan te kijken omdat bijna elke corsa dat doet/heeft). Een jaar geleden hebben we ze al met een verfföhn de kleur opgehaald. Maar nu is het weer terug. Mijn broer wil het nog een keer proberen en dan met kunststof behandelingsspul eroverheen gaan en kijken of dat werkt.

Maar als dat niet werkt wil mijn broer er toch nieuwe opzetten. Maar niet van de opel dealer zelf omdat die gewoon te duur zijn.......Ik heb op artaparts gekeken en zag dat ze er hadden.

Mijn vraag:"heeft iemand die op zijn corsa en is hij of zij daar tevrede over, of is het weggegooit geld? "

groeten,

Ralph

Is mijn broer te lui voor ;)

En dan krijg je niet echt de kleur net als de rest van het plastic.

Ff een fotootje, foto is al een 2 jaar oud maar het plastic zit er zo uit en op de die randen is het nu nog erger. En met spuiten krijg je niet echt die kleur net als de rest van de auto (bovenkant bumers etc.)....

Is mijn broer te lui voor ;)

En dan krijg je niet echt de kleur net als de rest van het plastic.

Ff een fotootje, foto is al een 2 jaar oud maar het plastic zit er zo uit en op de die randen is het nu nog erger. En met spuiten krijg je niet echt die kleur net als de rest van de auto (bovenkant bumers etc.)....

Het afplakken is het meeste werk...stelt niets voor verder.

Wel goed in de plastic primer. minstens 2 goeie dekkende lagen.

Met zn 2 heb je hem zo afgeplakt en het spuitwerk is ook zo klaar.

poetsen en alle andere trucjes zijn maar voor even. Het is binnen de kortste keren weer zo dof wit

Het afplakken is het meeste werk...stelt niets voor verder.

Wel goed in de plastic primer. minstens 2 goeie dekkende lagen.

Met zn 2 heb je hem zo afgeplakt en het spuitwerk is ook zo klaar.

poetsen en alle andere trucjes zijn maar voor even. Het is binnen de kortste keren weer zo dof wit

Ons pap heeft net gebeld...hij heef een setje bestelt via de technische centrale (ons pap is automonteur). Dus die gaan erop. En dan maar kijken.....maar nog bedenkt voor de tips....als het weer verweerd is zal het spuiten worden ;)

Ons pap heeft net gebeld...hij heef een setje bestelt via de technische centrale (ons pap is automonteur). Dus die gaan erop. En dan maar kijken.....maar nog bedenkt voor de tips....als het weer verweerd is zal het spuiten worden ;)

nieuwe kopen...????

voor 16,74 heb je 4 nieuwe of voor 4,65 koop je 1 nieuwe bij artaparts.nl

[edit] lees net dat je al nieuwe besteld hebt

nieuwe kopen...????

@corsaracer wrote:nieuwe kopen...????

ALs ze het spuiten al te veel moeite vinden is alles vervangen nog meer moeite.

Je moet dan ook de tapeindjes over zetten en alles losschroeven, ook achter de spatschermen.

Terug
Naar boven