• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraagje dasboard

haan

Post weinig
Nu heb ik al een tijdje een Opel Astra 1.6 16v station bouwjaar 2002 en ik moet zeggen het bevalt mij prima ik woon in Roemenie en ga vaak op en neer RO/NL en echt hij rijd als een trein en gebruikt na genoeg geen olie.

Maar zoals dat gaat als men in een auto rijd kijk je altijd na een andere auto van het zelfde merk in dit geval een opel.

Ik ben heel tevreden met mijn dasboard en zie heel wat Opels van het zelfde type maar geen met het zelfde dasboard als ik heb.

Mijn vraag en natuurlijk stomme vraag ben ik alleen met deze uitvoering van het dasboard of zijn er meer.

trouwens hier erg warm in RO maar liefs 38 graden.

ape1k7.jpg

Je hebt gewoon ecc erin, en de meeste astra's gebben dat niet. Je hebt ook een turbo pook en stuur erin, ook niet standaard.

Je hebt gewoon ecc erin, en de meeste astra's gebben dat niet. Je hebt ook een turbo pook en stuur erin, ook niet standaard.

@Baas J. wrote:Je hebt gewoon ecc erin, en de meeste astra's gebben dat niet. Je hebt ook een turbo pook en stuur erin, ook niet standaard.

Nu daar ben ik blij mee, niet veel dus die dat hebben.

vind het mooi, niet dan ja toch. :thumb

@Baas J. wrote:Je hebt gewoon ecc erin, en de meeste astra's gebben dat niet. Je hebt ook een turbo pook en stuur erin, ook niet standaard.

Nu daar ben ik blij mee, niet veel dus die dat hebben.

vind het mooi, niet dan ja toch. :thumb

Ja, en je middenconsole is tweekleurig, das ook niet 'standaard' volgens mij.

Ik vind je stuur en pook wel mooi, trouwens!

Ja, en je middenconsole is tweekleurig, das ook niet 'standaard' volgens mij.

@RISL wrote:Ja, en je middenconsole is tweekleurig, das ook niet 'standaard' volgens mij.

Ik heb hem zo gekocht en ik wist niet beter dat het zo hoorde,totdat ik in andere Opels ging kijken en das vreemd niemand zo als de mijne.

@RISL wrote:Ja, en je middenconsole is tweekleurig, das ook niet 'standaard' volgens mij.

Ik heb hem zo gekocht en ik wist niet beter dat het zo hoorde,totdat ik in andere Opels ging kijken en das vreemd niemand zo als de mijne.

Ow, maar je schreef hierboven dat je regelmatig naar Nederland rijdt?

Nee, grapje. Ik vind je dash echt schitterend!

Ow, maar je schreef hierboven dat je regelmatig naar Nederland rijdt?

Nee, grapje. Ik vind je dash echt schitterend!

Ik heb toevallig datzelfde dashboard, pookknop. Gaat om een Astra sport ed. II 2003 1.6 16v, vind het zelf ook een mooi dashboard al1 heb ik last van het gekraak en gepiep in het dasboard soms, jammer genoeg nog geen oplossing voor gevonden :(

20110707020.jpg

20110707033.jpg

Ik heb toevallig datzelfde dashboard, pookknop. Gaat om een Astra sport ed. II 2003 1.6 16v, vind het zelf ook een mooi dashboard al1 heb ik last van het gekraak en gepiep in het dasboard soms, jammer genoeg nog geen oplossing voor gevonden :(

20110707020.jpg

20110707033.jpg

Ja, dat laminaat is inderdaad wat minder, maar ik had het slechts over het dash hè.

Ik had ook veel last van gekraak in m'n dash, heb het er toen uitgeschroeft en er weer ingeschroeft. Nu nergens meer last van.

Bleek dat hier en daar een schroefje wat losser zat, er waren wat klipjes afgebroken en de stekkers van de radio rammelden omdat ze los lagen.

Terug
Naar boven