• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraagje dasboard

Ja, dat laminaat is inderdaad wat minder, maar ik had het slechts over het dash hè.

Ik had ook veel last van gekraak in m'n dash, heb het er toen uitgeschroeft en er weer ingeschroeft. Nu nergens meer last van.

Bleek dat hier en daar een schroefje wat losser zat, er waren wat klipjes afgebroken en de stekkers van de radio rammelden omdat ze los lagen.

Nee, complete dash eruit geschroefd. Maar het gekraak zat voornamelijk in de middenconsole inderdaad.

Nee, complete dash eruit geschroefd. Maar het gekraak zat voornamelijk in de middenconsole inderdaad.

@Baas J. wrote:Ja vooral je laminaat matten....

Ja de laminaat matten is tijdelijk om de matten te sparen ,ze hebben hier de weg eruit liggen over een lengte van 40 km en dat moet volgend jaar klaar zijn en als het regend moet je de deuren niet open doen de blubber loopt je naar binnen.

Dashboard van mij maakt geen lawaai gelukkig, maar ben blij dat er nog iemand is met zon prachtig dashboard.

@Baas J. wrote:Ja vooral je laminaat matten....

Ja de laminaat matten is tijdelijk om de matten te sparen ,ze hebben hier de weg eruit liggen over een lengte van 40 km en dat moet volgend jaar klaar zijn en als het regend moet je de deuren niet open doen de blubber loopt je naar binnen.

Dashboard van mij maakt geen lawaai gelukkig, maar ben blij dat er nog iemand is met zon prachtig dashboard.

@Yassine wrote:Ik heb toevallig datzelfde dashboard, pookknop. Gaat om een Astra sport ed. II 2003 1.6 16v, vind het zelf ook een mooi dashboard al1 heb ik last van het gekraak en gepiep in het dasboard soms, jammer genoeg nog geen oplossing voor gevonden :(

20110707020.jpg

20110707033.jpg

ik heb ook hetzelfde stuur en zilveren middenconsole in mijn sport edition II van 2003 ( is een 1.8 16V als ze er tenminste weer een 1.8 16V ingebouwd hebben bij de garage :-P )

maar ik heb niet die cd houder , dat is bij mij een vakje en ik heb rond de pook nog een zilveren rand ( ik denk van irmscher of zo wat er later in geschroefd is )

ik dacht dat die middenconsole ook niet standaard was , want ik vind het persoonlijk minder mooi dat zilver in een verder compleet zwart dashboard .

@Yassine wrote:Ik heb toevallig datzelfde dashboard, pookknop. Gaat om een Astra sport ed. II 2003 1.6 16v, vind het zelf ook een mooi dashboard al1 heb ik last van het gekraak en gepiep in het dasboard soms, jammer genoeg nog geen oplossing voor gevonden :(

20110707020.jpg

20110707033.jpg

ik heb ook hetzelfde stuur en zilveren middenconsole in mijn sport edition II van 2003 ( is een 1.8 16V als ze er tenminste weer een 1.8 16V ingebouwd hebben bij de garage :-P )

maar ik heb niet die cd houder , dat is bij mij een vakje en ik heb rond de pook nog een zilveren rand ( ik denk van irmscher of zo wat er later in geschroefd is )

ik dacht dat die middenconsole ook niet standaard was , want ik vind het persoonlijk minder mooi dat zilver in een verder compleet zwart dashboard .

Zal op de sloop eens gaan kijken of er toevallig een mooi Turbo stuur & pook te vinden is. Beide zijn mij behoorlijk versleten.

Zal op de sloop eens gaan kijken of er toevallig een mooi Turbo stuur & pook te vinden is. Beide zijn mij behoorlijk versleten.

Ik zat te denken om wat boven het zilver zwart is (om de comp.display) ook zilver te maken.

Lijkt vast nog mooier.of ga ik nu te ver.

Ik zat te denken om wat boven het zilver zwart is (om de comp.display) ook zilver te maken.

Lijkt vast nog mooier.of ga ik nu te ver.

@RISL wrote:Zal op de sloop eens gaan kijken of er toevallig een mooi Turbo stuur & pook te vinden is. Beide zijn mij behoorlijk versleten.

waar ga je naar de sloop?

@RISL wrote:Zal op de sloop eens gaan kijken of er toevallig een mooi Turbo stuur & pook te vinden is. Beide zijn mij behoorlijk versleten.

waar ga je naar de sloop?

@ haan: dat lijkt me dan weer niet mooi. Zou eerder het onderste deel zwart maken.

@ Oenatje. Ik ga meestal naar Van der Ven in Roosendaal. Als ze het daar niet hebben, dan naar Franken in Roosendaal. Jij dan?

Ben trouwens best benieuwd naar je auto met die c20xe. Ik zal, als ik langsfiets ofzo, eens een poging doen om 'm te spotten. En wat wil coscast zeggen? Ik weet wel dat er ook nog andere zijn, maar wat is beter?

@ haan: dat lijkt me dan weer niet mooi. Zou eerder het onderste deel zwart maken.

@ Oenatje. Ik ga meestal naar Van der Ven in Roosendaal. Als ze het daar niet hebben, dan naar Franken in Roosendaal. Jij dan?

Ben trouwens best benieuwd naar je auto met die c20xe. Ik zal, als ik langsfiets ofzo, eens een poging doen om 'm te spotten. En wat wil coscast zeggen? Ik weet wel dat er ook nog andere zijn, maar wat is beter?

@RISL, ik ga meestal naar dongen (de mosselaar) of naar ad stouten in zeeland. costcast is het type kop die minder snel scheurt dan de KS koppen. al moet ik de eerste gescheurde coscast nog tegenkomen. coscast kop is gegoten door COSworth CASTings. de coscast koppen werden in de eertse serie kadett gsi gebruikt, daarna werd er een wat goedkopere kop gekozen (KolbenSmidt) die scheurde er zijn 3 soorten ks koppen ks400, ks700 en de ks859. in 1994 kozen ze weer voor coscast omdat er teveel problemen waren met de ks koppen. als je langsfietst zul je zowiezo mijn zilveren vectra a v6 zien staan.

ik heb je volgens mij wel eens gespot in je astra. ik reed toen nog met een blauwe astra gsi

Terug
Naar boven