Vraagje over de distributie set van een X16XEL. Zelf heb ik een Vectra B2 en mn maatje een Astra G. Beide de X16XEL er in liggen...
Mijn vraagbaak geeft voor de Vec aan dat ik een set moet hebben van 169 tanden, maar op de meeste onderdelen sites kom ik alleen een 162 tanden riem tegen. Welke moet ik nouw hebben? En is deze het zelfde voor de Astra? Airco pomp, zit deze op distributie of op multiriem?
Resumé:
* heb ik nou 169 tanden nodig of kan 162 ook
* is de airco van belang in de distri set
* is de set van een Astra het zelfde als de Vectra
* is het motor nummer zo belangrijk? Daar dit ook wordt gevraagd op de onderdelen sites
Heb even dubbele posts gedaan, zowel in Astra als in Vectra en Motoren topic om zo de juiste mensen te bereiken, sorry daarvoor :jerry
Thanx alvast voor de antwoorden :thumb
Greetz Emiel
Mijn vraagbaak geeft voor de Vec aan dat ik een set moet hebben van 169 tanden, maar op de meeste onderdelen sites kom ik alleen een 162 tanden riem tegen. Welke moet ik nouw hebben? En is deze het zelfde voor de Astra? Airco pomp, zit deze op distributie of op multiriem?
Resumé:
* heb ik nou 169 tanden nodig of kan 162 ook
* is de airco van belang in de distri set
* is de set van een Astra het zelfde als de Vectra
* is het motor nummer zo belangrijk? Daar dit ook wordt gevraagd op de onderdelen sites
Heb even dubbele posts gedaan, zowel in Astra als in Vectra en Motoren topic om zo de juiste mensen te bereiken, sorry daarvoor :jerry
Thanx alvast voor de antwoorden :thumb
Greetz Emiel