• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje dumpvalve

ik heb die door jou aangepste collins eens gehoord ja, klinkt beter dan de baileys.

had ik de baileys nog niet gehad dan had ik zeker een collins bij jou gekocht andre...!

Klinkt goed, geluid van een bailey's en forge is wel bijna hetzelfde vind ik.

HKS haal je er meteen uit, die fluit meer.

De Forge DV gaat veel te laat en kort open mijn Collins DV's gaan met een veel lager toerental al open.

Ik zal als ik tijd heb :jerry maar eens een filmpje maken.

ik heb ook problemen gehad met de baileys dv26 dat die bij vollast druk verliest via dv sterkere veer en meeste van het probleem was opgelost .

alleen afblaas hoor je niet of nauwlijks doordat standaard dv er ook nog op zit merk het wel aan kleiner turbo gat

Klinkt goed, geluid van een bailey's en forge is wel bijna hetzelfde vind ik.

HKS haal je er meteen uit, die fluit meer.

De Forge DV gaat veel te laat en kort open mijn Collins DV's gaan met een veel lager toerental al open.

Ik zal als ik tijd heb :jerry maar eens een filmpje maken.

ik heb ook problemen gehad met de baileys dv26 dat die bij vollast druk verliest via dv sterkere veer en meeste van het probleem was opgelost .

alleen afblaas hoor je niet of nauwlijks doordat standaard dv er ook nog op zit merk het wel aan kleiner turbo gat

Terug
Naar boven