• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraagje manta exclusief

De eerste exclusive's werden waren originele Manta's die door Irmscher werden omgebouwd. Laterbesloot Opel de exclusive opties er af-fabriek op te zetten.

Hoe zit dat met de airco? Zat deze er standaard in in een Exclusive, of was dit weer een extra optie op een Exclusive?

Dat is zeker een nette zeg. (heb altijd nog een zwak voor een gsi exclusief)

Maar ik mis wel de manta gsi letters op de flanken en de recaro embleempjes in de stoelen.

En het irmscher embleem op de kofferdeksel mist ook wat naar mijn weten orgineel is.

P1010051.jpg

restauratie9.jpg

Mvg Patrick

@Opelkees wrote:irmscher op de achterklep heb ik ook nog nooit eerder gezien op een exclusief nee

hoort er ook niet op,en airco was zeker niet standaard.

Wel frapant dat ie bij deze er ook op zit en op dezelfde plek.

Deze is orgineel van opel en daar zit het ook op

Opel-Manta-B-GSi-1988-004.jpg

Opel-Manta-B-GSi-1988-006.jpg

De exclusiv van mij (nu van @ manta-aero) was van 88 en geleverd door irmscher dat kun je daar na laten trekken aan de hand van je chassisnummer.

Het stuurwiel had ook verschillende claxon kappen met schrift irmscher en met logo

Opel-Manta-B-GSi-1988-009.jpg

Opel-Manta-B-GSi-1988-010.jpg

En de link waar ik deze prachtige manta vandaan heb (oja deze is ook van 1988)

http://www.autozeitung.de/auto-klassiker/opel-manta-40-jahre/Opel-Manta-B-GSi/n387359/28" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg Patrick

de eerste exclusiefs van 85 en 86 waren er maar in twee kleuren.kijk maar in de folder.

naderhand kon je manta,s in irmscher uitvoering bestellen in de uitvoerign zoals je hem zelf wilde.

De eerste exclusive's werden waren originele Manta's die door Irmscher werden omgebouwd. Laterbesloot Opel de exclusive opties er af-fabriek op te zetten.

Hoe zit dat met de airco? Zat deze er standaard in in een Exclusive, of was dit weer een extra optie op een Exclusive?

@Opelkees wrote:irmscher op de achterklep heb ik ook nog nooit eerder gezien op een exclusief nee

hoort er ook niet op,en airco was zeker niet standaard.

Wel frapant dat ie bij deze er ook op zit en op dezelfde plek.

Deze is orgineel van opel en daar zit het ook op

Opel-Manta-B-GSi-1988-004.jpg

Opel-Manta-B-GSi-1988-006.jpg

De exclusiv van mij (nu van @ manta-aero) was van 88 en geleverd door irmscher dat kun je daar na laten trekken aan de hand van je chassisnummer.

Het stuurwiel had ook verschillende claxon kappen met schrift irmscher en met logo

Opel-Manta-B-GSi-1988-009.jpg

Opel-Manta-B-GSi-1988-010.jpg

En de link waar ik deze prachtige manta vandaan heb (oja deze is ook van 1988)

http://www.autozeitung.de/auto-klassiker/opel-manta-40-jahre/Opel-Manta-B-GSi/n387359/28" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg Patrick

de eerste exclusiefs van 85 en 86 waren er maar in twee kleuren.kijk maar in de folder.

naderhand kon je manta,s in irmscher uitvoering bestellen in de uitvoerign zoals je hem zelf wilde.

Terug
Naar boven