• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraagje mbt achteras c kadett

Hoi ,

Ik heb een "dikke"achteras voor mijn coupe gevonden.

Er zit alleen een gaatje rechts van het differentieel, hoort daar een soort van overdruk ventiel op of kan ik dat gewoon dichtmaken.

Ik heb al gegoogled en op de plaatjes zag ik er een soort tuitje opzit?

Zijn die los te krijgen of moet ik daar zelf wat opverzinnen?

Gr Wim

Is een soort van ontluchting. Mits we het over hetzelfde hebben. Ik heb er een stalen busje in gemaakt.

ja we hebben het over het zelfde, maar jij heb er gewoon een stalen buisje op gelast begrijp ik.

Heb je daar ook nog iets van een slangetje aan gezet i.v.m vuil wat er in kan komen??

Is indd een ontluchting. Bij mij zit dat plastic dopje er nog over, naja over.

met een 2,5 inch uitlaat en 80mm verlaging past het eigenlijk niet...

Dan heb je inderdaad niet veel ruimte over :D

Ik heb ff gekeken bij mijn oude as die er nog onderhangt ( wat ik natuurlijk ook eerst had kunnen doen :hmmz )

maar ik heb wel wat ruimte , zijn die onluchtingen van een 1.2 as hetzelfde als van een 2.0 ??

gr wim

Terug
Naar boven