• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraagje omtrent tankklep

Afgelopen week voor eerst getankt met de vectra (verbruik 1op10 viel me wel tegen eigenlijk) maar, binnenin de tankklep zat een wit soort plastic sleuteltje... waar dient deze voor?!

Jupz:) dan worden je handen niet vuil als er veel vuil van je remblokken aanzit:)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Als het goed is zit er ook een zwart gedeelte op / bij, dit is als je bandenspanning sensoren hebt deze moet je dan gebruiken tijdens het oppompen van de banden.

en niet te vergeten de andere kant.

Daar zit een platte pin aan. die kan je gebruiken om de deur op kinderslot te doen.

@Paull wrote:serieus?! haha wat een onzinnig ding dan :)

Indien je wieldoppen hebt, en korte ventielen, is dit een verrekt handig tooltje.

Willem

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

heb echte velgen, en geen angst voor vieze vingers ;)

Maar, wederom wat geleerd! :) Top, zo een forum! :thumb haha

Met dat ding heb ik al een keer een fotowedstrijd hier gewonnen,dus je kunt er nog meer mee dan ventieldopjes en kindersloten mee bedienen :D

13logo.jpg

@Tech 1 wrote:Met dat ding heb ik al een keer een fotowedstrijd hier gewonnen,dus je kunt er nog meer mee dan ventieldopjes en kindersloten mee bedienen :D

13logo.jpg

Leuke :kewlpics :thumb

Ik kreeg toen ook de vraag hoeveel paddo's ik genuttigd had om zo'n foto te bedenken,ik heb toen maar geschreven dat ik teveel benzinedampen had opgesnoven tijdens het tanken :lol:

Het moeilijkste was om het logo precies in de tankklep-sluiting te fotograferen,ze zitten namelijk niet helemaal op 1 lijn.

Toch leuk,die reacties op een foto van een stukje plastic,bedankt :thumb

Terug
Naar boven