• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vraagje over astra cabrio

Tja als ze in willen breken doen ze het toch wel!

Of je nu een ruitje in moet slaan of een dak open snijden, een beetje drugsverslaafde laat zich door niets tegenhouden!

Tja als ze in willen breken doen ze het toch wel!

Of je nu een ruitje in moet slaan of een dak open snijden, een beetje drugsverslaafde laat zich door niets tegenhouden!

De enige problemen die ik heb gehad zijn vastgevroren ruiten (ruiten zakken een paar cm als de deuren open gaan) maar dit is verholpen met veel vasaline!

klopt, daar heb ik ook last van gehad, coupe rijders hebben het zelfde maar goed rubbers invetten (ik heb het met siliconenspray gedaan) dan gaat het perfect

De enige problemen die ik heb gehad zijn vastgevroren ruiten (ruiten zakken een paar cm als de deuren open gaan) maar dit is verholpen met veel vasaline!

klopt, daar heb ik ook last van gehad, coupe rijders hebben het zelfde maar goed rubbers invetten (ik heb het met siliconenspray gedaan) dan gaat het perfect

Hier ook geen problemen met de softtop in de winter. Scheelt wel dat mijn auto altijd binnen gestalt staat en heb dus geen last van vastgevroren ruiten e.d. :). Maar wat betreft isolatie en zo heb ik ook geen klachten.

Hier ook geen problemen met de softtop in de winter. Scheelt wel dat mijn auto altijd binnen gestalt staat en heb dus geen last van vastgevroren ruiten e.d. :). Maar wat betreft isolatie en zo heb ik ook geen klachten.

Ik heb echt een hele dike laag vasaline op me ruiten gesmeerd, dan werkt het wel! Het is geen mooie oplossing, ga volgend jaar ook maar eens siliconenspray proberen! Hopelijk laat dit minder strepen na op het glas!

Ik heb echt een hele dike laag vasaline op me ruiten gesmeerd, dan werkt het wel! Het is geen mooie oplossing, ga volgend jaar ook maar eens siliconenspray proberen! Hopelijk laat dit minder strepen na op het glas!

oke jongens thanx voor de reacties.. ik ga komende week kijken voor de astra G cabrio, hij was nog tekoop en ze hebben hem in optie gedaan voor mij :D

oke jongens thanx voor de reacties.. ik ga komende week kijken voor de astra G cabrio, hij was nog tekoop en ze hebben hem in optie gedaan voor mij :D

een opel astra G 1.8 16V bertone cabrio.

opties.

abs div airbags,

cruisecontrol

elec ramen voor achter

elec spiegels

elec dak

vol leder

centrale vergerendeling afstandbediend

16"lichtmetaal

sportonderstelletje:P

dus redelijk compleet dacht ik zo :D

een opel astra G 1.8 16V bertone cabrio.

opties.

abs div airbags,

cruisecontrol

elec ramen voor achter

elec spiegels

elec dak

vol leder

centrale vergerendeling afstandbediend

16"lichtmetaal

sportonderstelletje:P

dus redelijk compleet dacht ik zo :D

Terug