• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vraagje over koplampen Vectra A

die stekker van jou h4 komt gewoon op de aansluiting van de koplampen van de angel eyes en jij hoeft nx te veranderenn...

heb ook zo geen foto bij de hand mischien dat er ergens een how too staat...anders zal ik vd wel ff foto maken..

gr bertje:cool:

ok vertrouwende op jouw visie crazijbertje heb ik hem een bod gedaan van 150 euro, heb hem erbij gemeld dat ik er simpelweg niet meer geld voor kan reserveren dus nu maar hopen dat het lot mij ook eens een keer goed gezind is. Hij staat al een tijdje te koop dus lijkt me niet dat hij voor een bod van 25 euro minder af gaat slaan.. zodra ik meer nieuws heb dan laat ik het jullie weten..

zou je wel even een foto kunnen plaatsen hoe je die balans (dat dikke kastje) hebt weggewerkt?

foto is niet meer nodig, heb toch maar besloten de set niet te nemen, zit nog op de vriendelijke officier te wachten welk prijskaartje hangt aan bumperkleven (niet eens terecht maarja wat doe je eraan)

:( hoi luitjes wie kan mij ver tellen wat het kan zijn dat als ik mijn vectra start dat mijn cv op slot gaat en de accu bijna leeg is groetjes vectra 74

origineel gepost door vectra74

:( hoi luitjes wie kan mij ver tellen wat het kan zijn dat als ik mijn vectra start dat mijn cv op slot gaat en de accu bijna leeg is groetjes vectra 74

misschien eerst eens netjes voorstellen en aub een eigen topic gebruiken voor je probleem dit is niet echt overzichtelijk. Voor je probleem zie www.problemcar.nl

Inbouwen is heel simpel.

Originele units verwijderen.

H4 stekker (3 polig) plug je in op de H7 unit (angle eyes).

Er gaat een extra aansluiting direct op de accu, met daartussen een zekering en een omvormer (of hoe zo'n ding ook heet).

H7 gebruikt namelijk meer stroom.

Inbouwen duurt ongeveer een half uurtje... een kind zou het kunnen doen.

In de unit gaat dan een H7 lamp (2 polig).

Ziet er prachtig uit, en veel meer licht...

Groet,

Stefan

Angel eyes Vectra A

Inbouwen is heel simpel.

Originele units verwijderen.

H4 stekker (3 polig) plug je in op de H7 unit (angle eyes).

Er gaat een extra aansluiting direct op de accu, met daartussen een zekering en een omvormer (of hoe zo'n ding ook heet).

H7 gebruikt namelijk meer stroom.

Inbouwen duurt ongeveer een half uurtje... een kind zou het kunnen doen.

In de unit gaat dan een H7 lamp (2 polig).

Ziet er prachtig uit, en veel meer licht...

Groet,

Stefan

he stefan dankje voor het antwoord maar heb ervoor gekozen ze niet te nemen :P wel ben ik nu weer wat meer te weten gekomen over koplampen wat zeker nog een keer van pas gaat komen.

Gr. Roy

Terug
Naar boven